![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#61 |
Michał
![]() |
![]()
No właśnie z dobrym przodem jest trudna sprawa. TKC jest git we wszystkim oprócz mocnego offa, a inne kostkowe opony (MT 21 np.) są lepsze w terenie ale znikają w oczach albo są plastykowe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banned
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Niepruszewo
Posty: 83
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 dni 11 godz 19 min 59 s
|
![]()
No właśnie nie drogie. Robiąc dużo km (15k w tym roku), kupuję leżaki mające po 3-4 lata. Komplet MT21 wyniósł mnie 300 PLN... Komplet Mt90 podobnie. Na zapas kupiłem sobie Saharę 3 za 160 PLN... Ostatnio wpadł zapasowy MT90 na przód za 120 PLN...
![]() Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
![]() |
![]()
drzewa
![]() p.s. ale po mnie to sie chyba nikt nic madrego nie spodziewal ![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
![]() |
![]()
W Transicie miałem C-02 sezon, zrobiłem na niej dwa razy Bieszczady i Słowację, głównie po czarnym. Jak pozbywasz się lęków to latasz na winklach na tej gumie jak na innej bardziej szosowej :-) Tylko ten efekt uciekania trzeba opanować w głowie :-)
Później plan był, żeby Transit latał głównie po asfaltach i wsadziłem E-09. I to w sumie błąd był, bo ta opona po szosie dobrze nie jedzie, a na szutrach nie nadaje się do niczego. C-02 ma tą zajebiście ważną zaletę, że w miarę dobrze trzyma bokami, a więc trudniej przywalić niekontrolowanego fikołka. Na kolejny sezon wrzucę C-02. Nie jest to opona doskonała, ale do ciurania krzakami i asfaltem jest odpowiednia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
![]() |
![]() Cytat:
Przy tarczy 320mm, która jest mordercą dla gum robię jakieś 5kkm na przedniej, podobnie tył wytrzymuje (tyle gdzieś na c-02 wbiłem). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 43 min 39 s
|
![]()
ta cst wg. Ciebie gdzie lepiej trzyma bokami? Rozumiem, że nie na asfalcie? Bo jak dojadę tkc z przodu to może założę to cst C755. Chociaż ciekawy jestem czy w terenie odczuwalna będzie ta różnica pomiedzy tymi dwoma oponami? Bo na asfalcie pewnie będzie na niekorzyść C755
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,321
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 15 godz 2 min 5 s
|
![]() Cytat:
C755 u mnie sie nie sprawdziła. Żyła zbyt krótko i tym samym ostatecznie wyleczyła mnie ze złudzeń, że mój motocykl może mieć uniwersalne gumy. Ale to szczególny przypadek. Przy spokojniejszych dualowych sprzętach byłaby spoko. Takie 50 na 50 podczas gdy TKC Twinduro to takie 5 na 95% asfaltu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Andrychów/Kraków
Posty: 142
Przebieg: 11 600
![]() Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s
|
![]()
Panowie, trochę się podepnę pod temat, bo mam w XT660R C02 na tyle i szukam przodu. Dotychczas CST 755 z którego jestem bardzo zadowolony. Myślę nad:
-dunlop 952 -Motoz tractionator enduro -CST 755 Jazda 50/50, ale lubię jak jest pewna w terenie (dlatego zmieniłem z TKC80), ale chciałbym trochę pewności i trwałości na czarnym. (za dużo życzeń...) Jakies podpowiedzi? Pozdrawiam Mateusz |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Pirelli Mt21
|
![]() |
![]() |