![]() |
#641 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,976
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 4 godz 47 min 9 s
|
![]()
Dziwna sprawa w szczególności że na innych walkach nie widziałem zużycia... a takie coś nie dzieje się w 1000km...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,373
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
![]()
Dlatego napisalem, ze pewnie ktos zapomnial utwardzic.
![]() Oby ![]() Choc mialoby to plusy- walek moze byc okazją do profilaktycznej wymiany simmeringów. ![]() Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
![]() |
![]()
Jak zwykle szydera w pseudonaukowej formie
Camelowi też doskiwiera drogowy typ oslony zębatki i prawdopodobnie doczekamy sie jakiegoś produktu ![]() Ostatnio edytowane przez radiolog : 29.08.2018 o 18:31 |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,373
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
![]()
Po pierwsze nie pseudo, a juz zupelnie nie naukowo- opisuję to co widzę na zdjęciach, korzystając z nabytej kiedys wiedzy i doswiadczenia. Tez tak chyba robisz w pracy?
![]() Po drugie bez szydery, choc na wesoło- trzeba szukac jasnych stron kazdej, nawet niewesolej sytuacji- nazywa się to optymizmem. ![]() Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Nie widzisz co się pod osłoną dzieje i nie umyjesz syfu, odkręcić jak się jeździ w terenie i z głowy.
Z taką ilością syfu pod osłoną to mogło byle co uszkodzić uszczelniacz. W kwestii wałka kiedyś o tym pisałem na forum, przyczyną według hondy był zamiennik zębatki bez gumy, która służy do minimalizowania drgań, czy mieli rację z taką diagnozą, czy nie przyznali się do błędu podwykonawcy wałka , kto wie. Nawet w tamtych czasach produkcja większości podzespołów była zlecana podwykonawcą. Tylko trója była w całości produkowana w fabryce Hondy .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
![]() |
![]()
No właśnie tylko oem i JT mają gumę, reszta jest wręcz odchudzana i jak to się ma to funkcjonalności? Ja zamowilem JT do nowego zestawu, ale guma czy bez lepsza dla uszczelniacza
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Łobez
Posty: 23
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 15 godz 24 min 18 s
|
![]()
Qrwa jaka lipa z tym wałkiem... Cały czas myślę, że po trampku kupię NAT, ale jak czytam ten wątek to chyba niekoniecznie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2013
Posty: 31
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 6 godz 6 min 16 s
|
![]() Ostatnio edytowane przez A.R.T. : 29.08.2018 o 22:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
![]() |
![]()
oj. nie spotkalem sie z takim uszkodzeniem wieloklinu dokrecanego sruba. nawet suzuki blokowane segerem tak nie wygladalo
![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
![]() |
![]()
Niestety zrobili gmole jednorazowe, sposob mocowania jest taki że w rekach wszystko chodzi, razem z płytą pod silnikiem,
|
![]() |
![]() |