![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,976
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 4 godz 47 min 9 s
|
![]()
Cwiara
![]() Pocieszające jest to że rozkład masy 50/50% co do 0,5kg ![]() Można odchudzić; wywalić ABS/TC 4kg, zostawić jedną tarczę myślę ze 4-5kg, osłona silnika oryginał waży 900g- SW 3,5kg carbonowa 800g, podnóżki pasażera 1,4kg, stelaże tylne, gmole(łącznie z 10kg), komplet kluczy, zwykłe dętki(hd waży 1,5kg zwykła 600g), tytanowy wydech -5kg,zestaw kluczy, lekkie kute koła z cienszymi obręczami i małe rzeczy w stylu obciąć tylni plastik/błotnik itp. Można zejść 30kg jak nic... a jak się jeżdzi na rezerwie to jeszcze 10kg ![]()
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 29.09.2018 o 08:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
To jak z rowerami... od pewnego momentu każdy gram in - jest jak z
Platyny. Lekki motocykl po prostu trza kupić ale wyczeczkowy to on nie będzie. 230kg to nie jest zła masa. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
![]()
Akumulator 2kg jeszcze
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
![]()
Mada, że ci się chciało to wszystko ściągać i ważyć 😀
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Jan 2018
Posty: 159
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 dni 21 godz 25 min 47 s
|
![]()
cholera to ATAS będzie ważyć tyle pewnie co Super Tenere...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,976
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 4 godz 47 min 9 s
|
![]()
W automacie na pewno. A teraz w drugą stronę;
stelaż pod givi z płytą 2.5kg, zwmocnienie stelaża navi, batzen, halogeny, górne i dolne gmole, podwyzszenie kierownicy, osłony chłodnicy, osłony lampy, centralka, płyta na centralke kufry aluminiowe... Do tego motozy które ważą z 5kg wiecej, no i DCT i mamy pod 300kg ![]()
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 29.09.2018 o 09:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
Interesujące, czyli teoretycznie łatwiej podnieść przednie koło z miejsca niż w lc8.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() |
![]()
Mnie te 300 absolutnie nie przeszkadza
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dukla
Posty: 102
Motocykl: 1290SAR,990S,SXC
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 13 godz 24 min 46 s
|
![]() Cytat:
Mój post z orangepower: "Ja miałem odwrotne odczucia tzn, kat ma lżejszy przód od afry. Dużo lżej mi się go prowadzi. Dzisiaj było ważenie i myślę, że wychodzi podobnie. Pacjenci: RD07a, 1996r, seria,z dodatków: grzane manetki, gmole sw- motech. Zrobione od tankowania 150km( pewnie -8 litrów), schowek pod kanapą pusty, z tyłu trochę niższa guma(130/80) wychodzi teoretycznie 8mm niżej od oryginału. 990S, 2007r, gmole, stelaże bocznych kufrów, grzane manetki, w schowku narzędzia, akrapy, alarm(zamontowany na przodzie), od tankowania 130km spokojnej jazdy( ok -8.5litry) tylna guma 140/80( 7mm wyżej od 150/70 licząc teoretycznie). Wyniki : Afryka koło przednie 112 kg, tylne 116kg KTM przód 115kg , tył 117kg" Ważyłem na wadze łazienkowej. Jedno koło na wagę pod drugie podstawka na wys wagi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
|
![]() |
![]() |