10.10.2018, 10:46 | #11 |
Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 227
Motocykl: NAT
Online: 4 tygodni 1 dzień 5 godz 42 min 8 s
|
|
18.10.2018, 12:46 | #12 |
http://shop-africanqueens.de/Breakpipe-steel-Kit
Myślicie że wystarczyłoby tyle, czy ten krótki od klamki do pompy abs też robić? W sumie najbardziej nagrzewa się właśnie przy zaciskach...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
18.10.2018, 15:15 | #13 |
HONDZIARZ
Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 368
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 20 godz 39 min 45 s
|
Z ciekawości - co z tymi jest nie tak: http://przewodystalowe.pl/
Czym się różni HEL od czegoś takiego?
__________________
stary nick: soulsick |
18.10.2018, 16:13 | #14 |
Właśnie u niego będę robił zestawy. Problem jest taki że nat ma nietypowe końcówki i nie wiadomo czy gość ma takie czy będę musiał robić na CNC.
Chodzi o te wchodzące w sztywny przewód idący do pompy ABS muszę wykręcić mój przewód i mu wysłać. Chce zrobić to tak jak jest AQ.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
23.10.2018, 11:21 | #15 | |
Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 227
Motocykl: NAT
Online: 4 tygodni 1 dzień 5 godz 42 min 8 s
|
Cytat:
|
|
23.10.2018, 11:24 | #16 |
zrobimy
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
23.10.2018, 11:30 | #17 |
Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 227
Motocykl: NAT
Online: 4 tygodni 1 dzień 5 godz 42 min 8 s
|
Mada tylnego oplotu nie chcesz zmieniać?
|
15.01.2019, 16:06 | #18 |
https://www.ebay.pl/itm/FREN-HOSE-SE...wiu:rk:24:pf:0
https://frentubo.it/it/2018/10/africa/ Niestety niewiele to taniej by wyszło, więc odpuszczam temat, w szczególności że to nie osłony tylko hamulce, więc trochę boje się brać odpowiedzialność jak coś pójdzie nie tak...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 15.01.2019 o 16:15 |
|
15.01.2019, 16:24 | #19 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
W jakims tescie porownawczym 1090 i NAT po takim typowym dlugim dniu podsumowanie bylo, ze:
1. promien skretu w NAT to duza zaleta, bo czesto sie jednak nawraca (np. zobaczyli soczystego arbuza i nawrotka) 2. Hamulce w NAT sa lepiej dozowalne, miekko hamuje. KTM heble ma jak na dzika przystalo. 3. Zawias w NAT jest wygodniejszy, mniej dzik. Pewnie jak ktos woli trawdsze dozowanie to oploty zmienia sprawe.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
15.01.2019, 18:37 | #20 |
Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 345
Motocykl: Tenere 700
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 godz 52 min 21 s
|
Jeśli chodzi o przewody w oplocie stalowym to mogę polecić firmę EnZet z Warszawy na Bemowie.
Robią na przewodach Goodridge i są duuużo tańsze np. od Hela. U mnie zakończenia przewodów to zwykłe oczka, więc problem żaden. Nie wiem jak inne końcówki. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
stalowy oplot - RD03 | SewO | Hamulce, kola, opony | 41 | 10.05.2018 06:48 |
Przewody hamulcowe oplot-zmiana | calgon | Hamulce, kola, opony | 60 | 29.08.2017 00:43 |
Stalowy oplot | kraft90 | Hamulce, kola, opony | 1 | 27.03.2014 14:01 |