|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
04.04.2019, 22:58 | #21 |
Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Kraków - okolice
Posty: 15
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 dni 3 godz 24 min 32 s
|
przyłożyłby "aparature pomiarową" i odczytał Ci wynik. Jeśli byłoby ok to dostałbyś pieczątke a jeśli nie to powiedziałby "Paaaaaanie, homologacje to to miało jak było nowe, teraz sie zużyło i widzisz Pan, nie spełnia wymogów"
Efekt: pieczątki brak, kasa w plecy, wpis do systemu o negatywnym wyniku badania i o przyczynie takiegoż wyniku |
05.04.2019, 11:29 | #22 |
Autobanned.
|
U mnie pomiar spalin zrobił Pan wsadzając lancę w rurę dB-Killera, więc miałem ubaw - wyszło, że Leoś nie daje spalin . A daje i to jest nawet jego wada. . Co do świateł - ja mam nawet żarówki jeszcze z Japonii, więc się bałem, że będzie narzekał na ich moc (sam narzekam), ale nic. Za to sprawdził homologację halogenów - mam oryginały Hella, więc z nabitym homo z UE. Powiedział, że chińczyki LED nie przechodzą (ciekawe co robi jak mają znaczek, bo wiadomo, że to nie problem dla PofCHRL).
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
05.04.2019, 11:32 | #23 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Poprawa świecenia żarówek to raczej poprawa elektryki (kostki) niż żarówek. Pomierz. Na marginesie.
|
05.04.2019, 11:45 | #24 |
Autobanned.
|
Wsio ok - starość Panie
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
05.04.2019, 12:53 | #25 |
Kierowca bombowca
|
U mnie przegląd chwilkę trwa, ale jest robiony z głową. Diagnosta po sprawdzeniu numerów, kontroluje światła, migacze, ogląda opony, tarcze i klocki hamulcowe. W zasadzie same elementy mające wpływ na bezpieczeństwo.
Ale ogólnie też widzę, że się zmieniło podejście, bo dawniej jak się tylko motocykl trzymał kupy i numer ramy zgadzał, to od razu kasowali, dawali pieczątkę i następny proszę.
__________________
AT RD07A, '98, HRC |
05.04.2019, 13:10 | #26 |
Wszystko przez to że na każdego klienta mają bodajże minimum 15 minut.
W systemie są odnotowane wszystkie czynności rozpoczęcia przeglądu i finału. Co jakiś czas sprawdzają te parametry. |
|
05.04.2019, 14:21 | #27 |
Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: RLU
Posty: 959
Motocykl: RD04
Przebieg: niski;)
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 13 min 37 s
|
I w zeszłym roku dokładnie 15 minut trwał przegląd mojej Afry. Zaparkowałem przy wjeździe na kanał, usiadłem na kanapie, poszperałem w telefonie, pan skasował należność, oddał dowód i pożyczył szerokiej drogi
|
05.04.2019, 14:54 | #28 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Nie ma też opłat na autostradach od motocykli. To pewnie dlatego, że prawie ich tam nie ma.
Byłem raz, z sześć dni w drodze i kilka tys. km, spotkałem 1 szt. A było to latem. Jadąc dziś do pracy 30 kilometrów minalem przynajmniej 20. Sent from my G8441 using Tapatalk |
05.04.2019, 15:22 | #29 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Oj nawet nie masz pojecia jak sie mylisz ....
|
05.04.2019, 17:08 | #30 |
Jeśli nie wiesz jak powinno być przeprowadzone badanie na głośność to bez problemu diagnosta czy milicjant zrobi cię w bambuko.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeglądy i serwisy w PL jak, co, za ile | Piotr_As | Husqvarna 701 | 22 | 15.09.2024 19:43 |