17.04.2019, 12:33 | #81 |
Zarejestrowany: Apr 2015
Miasto: prawie Bielsk Podlaski
Posty: 335
Motocykl: Lc4, Lc8
Online: 1 miesiąc 6 dni 5 godz 58 min 0
|
Franz dobrze gada. Dwa młotki po temacie. Jak nie idzie to jest to tylko kwestia wagi młotka.
|
17.04.2019, 13:15 | #82 |
Zarejestrowany: Feb 2017
Miasto: Gliwice
Posty: 145
Motocykl: CRF 1000D
Online: 1 tydzień 1 dzień 9 godz 26 min 41 s
|
W garażu to istnieje wiele możliwości : imadło , młotki / pyrliki - jak piszecie , breszka ... itd . Każdy ma jakiś sprzęt w garażu , który można wyjątkowo użyć . Ale go wozić ze sobą raczej nie zawsze można . Dlatego mnie interesuje jak radzić sobie w terenie Jak w tytule wątku .
|
17.04.2019, 13:33 | #83 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
W terenie stopka motocykla.
Jeśli jeździsz sam lub wyjeżdżasz sam na wyprawe - dobre przesmarowanie krawędzi opony, felgi Guma odejdzie po naciśnięciu butem Łyżki szt 3 - krótkie. Wchodzą do narzedziowki Można 2 dłuższe umocowac pod siodlem, do ramy jeśli ktoś ma problem ze ściąganiem Dla hardkorowcow własny mocz zamiast wody z mydłem. Zwykła woda słabo działa że względu na powierzchniowe napięcie
__________________
|
17.04.2019, 14:19 | #84 |
Zarejestrowany: Feb 2017
Miasto: Gliwice
Posty: 145
Motocykl: CRF 1000D
Online: 1 tydzień 1 dzień 9 godz 26 min 41 s
|
Z tym moczem... to niezły patent
Dzięki |
17.04.2019, 14:26 | #85 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Ja uważam po doświadczeniach własnych, że najlepiej mieć długie łychy. Wożę takie po 40 cm (przytroczone do stelaża czy gmola nie przeszkadzają i są zawsze na moto. Te krótkie kurduple (jeszcze z kluczem na końcu najlepiej ) to może się nadają do ściągania TKC czy innej miękkiej gumy ale C02 czy E09 wymagają już większej siły i krótkimi łyżkami to bezsensowna strata czasu i energii. 2 długie łychy a nie zabawki co się muszą zmieścić w narzędziówce to w mojej ocenie podstawa.
|
17.04.2019, 15:56 | #86 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Emek, masz rację jeśli to dual typu Dr 650
Wyjazd kilkudniowy z bambetlami W lekkim takim jak moja XR4 czy Twoja Crf nie wyobrażam sobie wozić łyżek 40 cm No może pod siodło by wlazlo
__________________
|
17.04.2019, 16:17 | #87 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Kolega jeździ Afryką Franz 😉
|
22.04.2019, 09:16 | #88 |
Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,328
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 14 godz 40 min 18 s
|
Osobiście nie lubię gadżeciarstwa i takie patenty nie są mi potrzebne, ale tu taniej, w kraju i lżejsze
https://allegro.pl/oferta/przyrzad-d...26XEDr00RKCMc4 |
22.04.2019, 10:05 | #89 |
Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Ostrów lubelski
Posty: 89
Motocykl: RD07a
Przebieg: 55445
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 45 min 54 s
|
Jak się używa takiego ustrojstwa?
Ja się ostatnio poddałem przy zmianie opon |
22.04.2019, 12:10 | #90 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 963
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
Online: 2 miesiące 6 dni 22 godz 47 min 45 s
|
Działa jako trzecia ręka. Przytrzymuje oponę by nie wracała.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przelewa paliwo w terenie | SóHY | Uklad paliwowy i wydechowy | 12 | 19.08.2012 16:00 |