25.05.2019, 12:49 | #141 |
Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 28
Motocykl: NAT
Online: 1 dzień 16 godz 41 min 53 s
|
Czyli rozwiązanie bezdętka w tylnej (a'la taśma 3M) polecacie?
|
25.05.2019, 13:33 | #142 |
Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 201
Motocykl: SD06
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 58 min 21 s
|
Ja zrobiłem niewiele bo 2k km ale działa bez zarzutu. Jak byś szukał taśmy na tył to mi trochę zostało bo sprzedają w odcinkach 16,5 m.
|
05.06.2019, 00:45 | #143 |
Chętny. Wysłałem info na pw
|
|
05.06.2019, 09:11 | #144 |
Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 117
Motocykl: CRF1000 DCT
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
Też byłbym chętny Napisałem na PW.
Ostatnio edytowane przez Maciek525 : 05.06.2019 o 10:01 |
11.06.2019, 12:47 | #145 |
Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 117
Motocykl: CRF1000 DCT
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
Po ostatniej walce łyżkami z tylną oponą bezdętkową pirelli mt90 (zdjąć zdjąłem ale poddałem się w samej końcówce przy zakładaniu bo siły były takie, że bałem się o felgę i oponę), doszedłem do wniosku że dupa ze mnie nie mechanik i teraz próbuję patent z taśmą 3M.
Od wczoraj trzyma i zobaczymy co dalej. Nie mniej mam trochę obawy (jadę samotnie do RO w sierpniu) jechać z tym w dalszą trasę bo jest opcja, że przypadkiem taśma puści albo przy jakimś pechowym uszkodzeniu nie da się zakołkować opony i wtedy czarna dupa... Pytanie czy znacie jakieś opony na tył 150/70, które są w wersji dętkowej i w miarę łatwo się je zakłada łyżkami? Ja znalazłem tylko TKC 80 i z nią ponoć nie ma większych problemów? Pozdr Maciek |
11.06.2019, 17:42 | #146 |
Nie martw się na zapas. Gdyby dziura nie była na kołek to weź dętkę na zapas
|
|
11.06.2019, 18:00 | #147 |
Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 117
Motocykl: CRF1000 DCT
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
|
11.06.2019, 19:45 | #148 |
Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,206
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 18 godz 25 min 52 s
|
Spróbuj przy zakładaniu odsunąć krawędzie opony po przeciwnej stronie niż wkładasz łyżkę ku środkowi felgi, wtedy będzie luźniej. Tak jakbyś ścisnął tam oponę trytytkami. Zresztą na trytytki też jest niezły patent. W środku felga ma mniejszą średnicę niż na krawędziach.
Nie wiem czy się jasno wyraziłem, ale to jest IMO podstawa zakładania i ściągania opony. Ostatnio edytowane przez MrWaski : 11.06.2019 o 19:56 |
11.06.2019, 21:01 | #149 |
Dobrze mówi, żeby to zrobić w miarę bezboleśnie ranty opony muszą być nie na rancie felgi lecz w środku. Resztę zrobi ciśnienie jeśli posmarujesz ranty opony.
|
|
11.06.2019, 22:03 | #150 | |
Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 117
Motocykl: CRF1000 DCT
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
Cytat:
Dzięki! |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przelewa paliwo w terenie | SóHY | Uklad paliwowy i wydechowy | 12 | 19.08.2012 16:00 |