Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.09.2019, 20:48   #281
radiolog
 
radiolog's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,216
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 1000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 1 godz 54 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bukowski Zobacz post
dla mnie to w każdym pojeździe jest problem. no dobra, w samochodzie z automatem niekoniecznie
chodzi o opóźnienia w reakcji w obie strony, które sprawiają, że dozowanie gazu jest jak seks z kondomem. niby to samo... z tego samego powodu odpadła dla mnie NAT z DCT, choć filozoficznie rzecz ujmując, automaty lubię. Od motocykla oczekuje, że jak wbije bieg niżej i odkręcę, to zap.... A jak skręce na wysokich obrotach, to hamuje a nie zwalnia.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Zanczy ze linka to kndom, a potencjometr bez?
Jak jechalem 1290 sadv to nie czułem opóźnień, a tam chyba potencjometr jest.
Ja chyba muszem przerobic siedzenie, bo nawet z kahedo zjeżdżam na bak, w ktm8e tego nie było
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.09.2019, 20:55   #282
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,145
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 3 tygodni 2 dni 21 godz 58 min 31 s
Domyślnie

W KTM rbw jest dużo bardziejszy niż w AT czy GS ale i tak czuć opóźnienia. Jednym wadzi drugim nie. Rzecz gustu lub kwestia przyzwyczajenia. Dla mnie to sprawa techniczna. Linkę naprawię sam RBW nie.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.09.2019, 21:27   #283
Artek
 
Artek's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,744
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 2 dni 20 godz 7 s
Domyślnie

Widmo, może warto chwilę poczekać
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.09.2019, 21:54   #284
Widmo80
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
 
Widmo80's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,015
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Widmo80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 22 godz 14 min 52 s
Domyślnie

Dzięki Artek- Może i wtedy ceny starych nat pospadają , ale ja choć raz chciałbym nówkę - bo, bo tak Ta najnowsza tez się ciekawie zapowiada - wtedy miałbym najstarszą i najnowszą
Ktoś napisze co ma atas a nie ma nat ? i czy warto dokładać te 15k?
Widmo80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.09.2019, 22:32   #285
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Widmo80 Zobacz post
Dzięki Artek- Może i wtedy ceny starych nat pospadają , ale ja choć raz chciałbym nówkę - bo, bo tak Ta najnowsza tez się ciekawie zapowiada - wtedy miałbym najstarszą i najnowszą
Ktoś napisze co ma atas a nie ma nat ? i czy warto dokładać te 15k?
nie sugeruj się opiniami innych bo to bez sensu.... siadaj na moto i sam będziesz wiedział co ci leży bardziej.

- ATAS jest wyższa, lepszy zawias i większy zbiornik jednak trzeba mieć min. 1.8 wzrostu

ja teraz wybrałbym DCT chociaż bardzo długo byłem przeciwny temu wynalazkowi.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.09.2019, 23:14   #286
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,038
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 15 godz 55 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Widmo80 Zobacz post
Dzięki Artek- Może i wtedy ceny starych nat pospadają , ale ja choć raz chciałbym nówkę - bo, bo tak Ta najnowsza tez się ciekawie zapowiada - wtedy miałbym najstarszą i najnowszą
Ktoś napisze co ma atas a nie ma nat ? i czy warto dokładać te 15k?


1. Tu np. masz info o różnicach - http://motormania.com.pl/newsy/nowos...any-i-nowosci/. Google Twoim przyjacielem jest.
2. Czy warto? Myślę, że odpowiedzi na to binarne pytanie jest więcej niż członków i członkiń FAT.

NAT są 3. Stara (2015-2017), lift (2018-2019), i NATAS (2018-2019). Będą co najmniej kolejne 2 od 2020. Patrzysz na ceny na Honda.pl czy rozmawiałeś z dealerem? Upewnij się co jest dostępne bo nie wszystko.
Wreszcie NATAS - bardziej na długie asfaltowe podróże. NAT lekko lżejsza i bez paru zbędnych (zdaniem niektórych) gadżetów (lampki i stelaż do nich, więcej osłon i plastików, inny uchwyt z tylu, mniej opcji na kufer centralny, większy zbiornik i masę).
Pytanie jak jeździsz asfalt czy off.
Za 15 tys różnicy możesz pojechać dookoła globu np. Albo na Seszele na 2 tygodnie ;-). Albo kupić gadżety do NAT. Albo dołożyć komuś komu brakuje do NAT. Jest kilka fajnych opcji.
Jeśli poważnie rozważasz dodanie 15 tys do NATAS vs NAT, to zdecydowanie powinieneś poczekać na NAT/NATAS 2020.
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.09.2019, 08:54   #287
MrWaski
 
MrWaski's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,205
MrWaski jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 18 godz 7 min 6 s
Domyślnie

ATAS ma kilka dodatków za które w NAT musisz ekstra dopłacić. Zatem wychodzi o te kilka dodatków mniej niż 15kzł.
MrWaski jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.09.2019, 11:04   #288
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,941
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 5 dni 18 godz 57 min 48 s
Domyślnie

W atas najważniejsze jest zawieszenie i większy bak, te psełdo gmolei osłona pod silnik i tak jest do wymiany na coś normalnego...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.09.2019, 11:30   #289
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,145
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 3 tygodni 2 dni 21 godz 58 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kristoch Zobacz post
Jeśli poważnie rozważasz dodanie 15 tys do NATAS vs NAT, to zdecydowanie powinieneś poczekać na NAT/NATAS 2020.
Poczekaj. Jak wejdą te cudaki to cena starych spadnie. Kupisz zwykłą wersję dużo taniej chyba że musisz mieć kolorowy telewizor i te pierdoły co je dołożą w tym liftingu. IMO zwykła wersja starcza do wszystkiego a jak się ma 190 i 100 kg masy to ta wyższa. Ideałem dla mnie byłaby wersja zwykła z zawiasem AS. I to bzdura że trzeba mieć 1,80 cm. Ja nie mam i nie widzę problemu choć tej wersji bym nie kupił z racji bekatgo baniaka i RBW. Jak tylko na asfalt to lepiej wybrać inny motocykl bo AT w mojej ocenie nadaje się najlepiej do cyklu mieszanego. Na asfalcie kuleje a w teren za ciężka.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.09.2019, 11:53   #290
aadamuss


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Poznań
Posty: 1,256
Motocykl: nie mam AT jeszcze
aadamuss jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 21 min 18 s
Domyślnie

Nie wnikając w szczegóły wyposażenia brałbym taką na której lepiej się czujesz. Już wsiadając na różne motocykle czuję czy jest dobrze czy jest coś nie tak - na większej właśnie to lepsze dopasowanie bardziej mi pasowało. Pozdrawiam adam

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
aadamuss jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zakup akumulatora do RD 04 . DRAGON76 Wszystko dla Afryki 11 01.01.2015 21:06
Szybki zakup GPS ArtiZet Zastosowanie praktyczne 16 13.11.2013 12:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.