Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.11.2019, 14:36   #821
ziutek2002
Tomaj
 
ziutek2002's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Nekla wlkp
Posty: 535
Motocykl: RD07,CRF1000L/DCT, XL600V
Przebieg: znośny
ziutek2002 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 6 godz 9 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał APC Zobacz post
Szukam opon 50:50 a większość niestety wygląda jak no...no nie wygląda
...ja też
ziutek2002 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.11.2019, 14:37   #822
APC
 
APC's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Posty: 139
Motocykl: NAT + VTR SP2
Przebieg: 16300
APC jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 13 godz 7 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ziutek2002 Zobacz post
...ja też
Na tą chwilę jak uniwersalna guma to dla mnie Nr 1 jest K60 Scout.
APC jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.11.2019, 14:42   #823
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,151
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 3 tygodni 2 dni 23 godz 55 min 3 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał APC Zobacz post
Na tą chwilę jak uniwersalna guma to dla mnie Nr 1 jest K60 Scout.
Że pod jakim kątem? K60 jest ok jak masz duży nalot do zrobienia. I to w zasadzie chyba tyle jak chodzi o jej uniwersalność. W błocie nie robi, na śliskiej trawie również, na piachu jako tako (mowa o rozmiarze 150). Po czarnym i szutrach pojedziesz na wszystkim więc nie bardzo widzę tą uniwersalność. Motoz pod tym kątem bije K60 na głowę.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.11.2019, 14:44   #824
APC
 
APC's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Posty: 139
Motocykl: NAT + VTR SP2
Przebieg: 16300
APC jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 13 godz 7 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Że pod jakim kątem? K60 jest ok jak masz duży nalot do zrobienia. I to w zasadzie chyba tyle jak chodzi o jej uniwersalność. W błocie nie robi, na śliskiej trawie również, na piachu jako tako (mowa o rozmiarze 150). Po czarnym i szutrach pojedziesz na wszystkim więc nie bardzo widzę tą uniwersalność. Motoz pod tym kątem bije K60 na głowę.
Po błocie i śliskiej trawie nie jeźdzę. NAT to dla mnie sprzęcik turystyczny asfalt-szuter.
APC jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.11.2019, 14:48   #825
APC
 
APC's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Posty: 139
Motocykl: NAT + VTR SP2
Przebieg: 16300
APC jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 13 godz 7 min 19 s
Domyślnie

BTW a BRIDGESTONE BATTLAX AX41 ADVENTURE CROSS ktoś testował?
APC jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.11.2019, 14:48   #826
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,151
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 3 tygodni 2 dni 23 godz 55 min 3 s
Domyślnie

W takim układzie potrzebujesz dobre gumy szosowe bo uniwersalność to jednak kompromis.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.11.2019, 15:14   #827
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał APC Zobacz post
Po błocie i śliskiej trawie nie jeźdzę. NAT to dla mnie sprzęcik turystyczny asfalt-szuter.
sporo jest głosów o tym, że na mokrym asfalcie k60 są słabe.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.11.2019, 15:22   #828
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,946
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 5 dni 21 godz 29 min 33 s
Domyślnie

k60 oprócz wytrzymałości wszędzie są słabe, jak miałem ktm950 to łapałem uślizgy tyłu na suchym asfalcie przy 100kmh... po 500km ściągnąłem i powiedziałem sobie nigdy więcej.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.11.2019, 15:23   #829
lukasz_vip
 
lukasz_vip's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,317
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
lukasz_vip jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 4 dni 23 godz 5 min 17 s
Domyślnie

Na takie coś: "NAT to dla mnie sprzęcik turystyczny asfalt-szuter." to bym założył sprawdzone Pirelli MT90.
lukasz_vip jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.11.2019, 18:08   #830
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 4,991
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 51 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał APC Zobacz post
Po błocie i śliskiej trawie nie jeźdzę. NAT to dla mnie sprzęcik turystyczny asfalt-szuter.
Na asfalt i szuter to polecam dunlopa meridiana 9mm bieżnika.Po 100km śmiem twierdzić że jest dobra na zimny mokry asfalt a na szutrze jeszcze nie jeździł.
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.