![]() |
#71 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2019
Miasto: 100lica
Posty: 144
Motocykl: ATAS DCT 2018
Przebieg: 20250
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 4 min 47 s
|
![]()
Zrobiłem też u siebie tubeless (dzięki Galar za odstąpienie taśmy
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Ja się właśnie przymierzam do zrobienia tyłu. Nie będę robił taśma tylko ruskim sposoben uszczelnię środek na klej do szyb samochodowych. Zawory już kupione więc może w weekend się zabiorę. Koszt operacji to ok 30 ziko (zawór + uszczelniacz).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 115
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 5 dni 22 godz 32 min 26 s
|
![]() Cytat:
Ja tak zrobiłem trzy lata temu jak jeszcze nie wiedziałem o istnieniu tego 3M. Mi puściło powietrze po paru dniach a lakier z felgi był praktycznie ściągnięty drucianką, żeby lepiej trzymało. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Puściło bokami czy zaworem? W tym roku spotkałem kolesia co na tym patencie ma zrobione kilkadziesiąt tysi i działa. W poprzednim moto też miał i nie zgłaszał uwag. jaki zawór wstawiałeś?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 115
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 5 dni 22 godz 32 min 26 s
|
![]()
Puścił klej od obręczy.
Zawór to chyba najpewniejsza rzecz w całej tej konstrukcji, bo skręcany z oringiem na maksa ![]() Ja kupiłem pierwszy lepszy, kątowy w Inter Carsie. Używam ich już parę lat, jeszcze wcześniej do supermoto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: ZACHODNIOPOMORSKIE
Posty: 34
Motocykl: CRF 1000
Przebieg: Rosnący
![]() Online: 4 dni 23 godz 21 min 27 s
|
![]()
Czy ktoś z szanownego grona analizował czy można przełożyć obręcze kół od nowej ATAS i ewentualnie szprychy do NAT i takim sposobem zrobić sobie Tubeless ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,398
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 35 min 8 s
|
![]()
Ktoś już pisał, że się da przełożyć, ale komplet oryginalnych kosztuje więcej niż kupić koła Excela.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 734
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 19 min 13 s
|
![]()
Oddzielmy technikę od ceny, ktora jak wiadomo jest względna
![]() Jeśli da się przełożyć 1:1 koła bezdętkowe z ATAS 2020 do ATAS 18-19 to jest to kluczowa i bardzo dobra wiadomość, bo niezależnie od ceny oficjalnej w Hondzie wkrótce pojawią sie na ebayu i allegro koła z rozbitków. Czy ktoś (np Karol1989) mógłby udzielić autoryzowanej odpowiedzi? Ostatnio edytowane przez Dario : 05.12.2019 o 21:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2017
Miasto: Gliwice
Posty: 145
Motocykl: CRF 1000D
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 8 min 26 s
|
![]()
Panowie ,
Jakiego zaworu używacie do obręczy z taśmą 3M ? może ktoś podac ..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 203
Motocykl: SD06
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 2 godz 29 min 14 s
|
![]() |
![]() |
![]() |