![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Bez napompowanych lag/bardziej napompowanych niż te 0,4 problem występuje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
Pompowanie wpływa na stuk, ale nie zawsze go likwiduje.
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
![]()
Tak. Czasami zdarza się tak, że po wyminie panewek na nowe stuka... pojedziesz w teren i trochę pojeździsz i przestaje - jakby się ułożyło, ale po ponownym rozłożeniu/złożeniu znowu stuka.
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tomaj
![]() |
![]()
Dzięki Panowie za podpowiedzi. Czekam za jedną Afrą, muszę porównać potem będę działał.
Napompowane czy nie do 0,4 bara - nie ma różnicy, stuk jest. Nie próbowałem powyżej 0,4 bara bo wydaje mi się, że nie jest to zdrowe dla uszczelnień. Tak jak napisał i zgadzam się z Mallorym - to nie jest niebezpieczne .....tylko to cholernie mnie wkurza... A! Jeden test na razie tylko zrobiłem. Dotoczyłem podkładki o tej właśnie grubości (2,3mm) i średnicy zewnętrznej równej średnicy sprężyny. Podłożyłem między górną sprężynę a korek. Skręciłem, uzupełniłem ciśnienie - bez różnicy, w ogóle nie wyeliminowało to tego luzu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tomaj
![]() |
![]()
Dokładnie coś takiego jak na zdjęciu, ale zupełnie nie wpływa to na jakieś zmiany (chyba, że ktoś ma sprężyny poniżej limitu serwisowego to może zastosować
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,558
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 2 godz 54 min 34 s
|
![]()
stukają zawory zwrotne w rurach, nic z tym nie zrobicie bo ta część jest nierozbieralna... wymiana rur jedynie na nowe! co też całkowicie nie eliminuje problemu tylko przesuwa granice stukania.
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 06.04.2020 o 08:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() |
![]()
Też tak myślę. Część jest rozbieralna, choć nie w zwykłym garażu - można ją rozwalcować i ponownie zmontować - robią tak np. w tecrolu (sprzedają też nowe rury), jednak mnie namówili na ich nie rozwiązanie (testowo) co nie przyniosło skutku (pisałem o tym wyżej).
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Tomaj
![]() |
![]() Cytat:
Nie potrzebnie bym to tylko rozbierał. Tragedii nie ma, pojeżdżę i zobaczymy co będzie dalej. Porównam to i tak z inną Afrą. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Nagram jutro podobny do Twojego filmik jak jest u mnie. Edit: gdzieś nawet był filmik z diagnozy na YT, nie mogę teraz znaleźć. Komplet nowych rur to koszt od 700 do 900 pln (allegro), a może gdyby tak ktoś regenerację robił... miał możliwość... można-by zbiorówkę zrobić.
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. Ostatnio edytowane przez Mallory : 06.04.2020 o 23:41 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cieknące lagi | greszczyn | NAT - Warsztat | 262 | 14.10.2022 20:11 |
Lagi | vtwin90 | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 09.12.2018 23:11 |
Sprężyny Zaworowe z auta w lagi - RD07 jakie?? | marecki999 | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 26.11.2017 06:35 |