|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11.04.2020, 21:11 | #21 |
Krótka odpowiedź na pytanie - EXC 450 na gaźniku.
__________________
"Podróż jest lepsza niż dotarcie do celu" |
|
12.04.2020, 18:31 | #22 |
Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,328
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 14 godz 40 min 18 s
|
|
12.04.2020, 20:04 | #23 |
Nie znasz się
W tych 15 mth możesz mieć wiecej advenczerów niż na 8 tkm tuda i obratno. Kwestia stylu i preferencji. Pozdrawiam rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
12.04.2020, 20:34 | #24 |
Zarejestrowany: Sep 2015
Miasto: Glisne
Posty: 972
Motocykl: RD03
Przebieg: posiada
Online: 2 miesiące 5 dni 12 godz 39 min 33 s
|
Można się zdziwić.Kolega gdzieś w ok 2005r kupił nówka 250exc 2t i kładliśmy ostro przez dwa sezony,nic z silnikiem nie robione tylko serwis.Po 8tkm sprzedał pracownikowi,ten rozebrał i okazało się że wymiany korba i tłok na sekcję B
__________________
Świeć pomimo wszystko Bierz przykład ze słońca Ma w dupie,czy kogoś razi |
17.05.2020, 13:58 | #25 |
Ile wachy na 690/701
Dziękuję wszystkim za dyskusję.
Po wysłuchaniu waszych rad i przemyśleniu, będę szedł w kierunku 690/701. Próbowałem też exc 500, SWM RS 500 no i AJP PR7. Wszystkie motocykle fajne. Szczególnie ten ostatni praktycznie gotowy do ADV. Super kanapa i szyba. Mocy może nie jakiś wulkan, ale dałoby radę. Pewnie przeprogramowanie i jakieś zabiegi z wydechem rozwiązały by temat, ale wibruje jak traktor! W sumie każdy z trzech, a tego rozwiązać się nie da, w rozsądnych pieniądzach. Problem jest taki, że przejechałem się nowym KTM 690, znaczy z 2019. Muszę przyznać, że robi wrażenie. Silnik jest bardzo gładki, do tego stopnia, że pozwala zapomnieć, że to tylko 1 cylinder! Na Mitasach E07 rozpędziłem go do 130 na autostradzie i ciagle wibracji na kierownicy nie odnotowałem. Żadnych patentów tłumiących drgania nie miał, tylko fabryczne klamry. Na podnóżkach, które są, podobnie jak w NAT, zrobione chyba dla dzieci, może trochę wibrował, ale bez dramatu, może porównywalnie do NAT z podnóżkami bez gumek. Silnik ciągnie nawet przy prędkości 110-120. Tylko osłona przed wiatrem jest żadna ale to było do przewidzenia. Chyba nawet mój golas tryplak jest w tej materii lepszy, ale to pewnie kwestia pozycji na moto. Tak na pierwszy rzut oka, to jeszcze siodło do poprawy i by się nadał do . Używanych w tak nowym roczniku nie ma, albo są to sztuki po demo dillerów. Post-demówki nie chcę, traktowane są źle od samego początku, co na 100% odbije się na jego późniejszym zdrowiu, co przełoży się na pogorszenie mojego, a zdrowie ma się tylko 1, więc zostaje tylko nowy. Jakkolwiek takie rozwiązanie, wymaga przegrupowania finansowego i być może pozbycia się NAT w jakiejś perspektywie, to otwiera inne możliwości w postaci np. 701 LR. Jest droższa i te cycki mnie nie porywają, ale jest w 100% legalna. W mojej okolicy to będzie ważne. Alternatywnie wyobrażam sobie dodanie takiego 5,5l zbiornika w ramę, od radegarage, który nie rzuca się tak w oczy, i ew. demontowanie go jak nie jadę gdzieś daleko, co minimalizuje ryzyko otrzymania trudnych pytań od tutejszych bardzo zasadniczych policjantów. I tu pytanie: ile wachy wozicie na 690/701, żeby dało się np. stany czy inne dalekie strony objechać? Czy te 13,5+5,5 wystarczy czy i tak trzeba będzie targać dodatkowo kanister? |
|
19.05.2020, 11:35 | #26 | |
Cytat:
Na standardowym baku zrobisz spokojnie 300 km (bez wygłupów). Dodanie zbiornika od radegarage da ci minimum 100 km + małą rezerwę. Nie wiem dokąd będziesz jeździł, ale zasięg 400 km to jest naprawdę dużo. Jeżdżę na starym LC4 640 ADV ze zbiornikiem 28 litrów. Spalanie na standardowym gaźniku to 5-6 l/km. Zasięg rzędu 500 km brzmi fajnie, tylko w praktyce i tak tankuje się częściej, bo ktoś z ekipy ma mniejszy zasięg. IMO: jak będziesz wiedział, że jest odcinek bez paliwa (jakaś Mongolia albo środkowa Afryka) to weźmiesz 2x1,5 wachy w buetlach PET i po sprawie
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
||
19.05.2020, 12:31 | #27 |
Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: 3miasto/W-wa
Posty: 262
Motocykl: było RD04,jest XR 650R,1150 GS :)
Online: 2 tygodni 2 dni 1 godz 40 min 38 s
|
Po Maroku jeżdziłem XR 650R , było spoko, przelotowa do 100km/h, zalet w terenie nie trzeba przedstawiać
__________________
Stary nick MarcinHorndaXr |
19.05.2020, 22:24 | #28 |
Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,854
Motocykl: inne moto
Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 32 min 26 s
|
Zeby nie zakladac nowego watku. Co powiecie o Beta 4.0 Alp - ponoc tam siedzi stara japonia czyli silnik od DR350SE
|
22.05.2020, 19:56 | #29 |
Zarejestrowany: Jun 2012
Miasto: Gorzów Wlkp.
Posty: 25
Motocykl: ALP4.0/CL350
Przebieg: rośnie
Online: 5 dni 6 godz 58 min 23 s
|
Stary dobry Alp w PL nie znany, albo mało znany. W europie zach. sporo tego jest. Tak jak piszesz siedzi tam stara poczciwa Japonia widelec jest ten sam co w TT 600, reszta to włoszczyzna. Co do silnika to nie trzeba chyba nic pisać jak się pamięta o sprawdzaniu poziomu oleju to nie będzie z nim problemu. Jeśli chodzi o sam motocykl to taki mix trialówki z enduro. Dobrze radzi sobie w terenie, ale do sportowego pałowania po torze to już się nie nadaje zawieszenie szybko sprowadzi Cię na ziemię
|
22.05.2020, 23:03 | #30 | |
Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,854
Motocykl: inne moto
Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 32 min 26 s
|
Cytat:
|
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Vanucci - polecacie? | monah | Ciuch Afrykańczyka | 20 | 09.02.2009 11:46 |
Jaki alarm polecacie??? | Stachu | Wszystko dla Afryki | 12 | 27.10.2008 22:10 |