Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Podróże. Całkiem małe, średnie i duże. > Szpej turystyczny - Produkty i Porady > GPS > Hardware

Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.07.2009, 23:08   #41
petrosbike
 
petrosbike's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
petrosbike jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 21 min 59 s
Domyślnie

Niestety u mnie pompy NIET.
__________________
Transalp Błękitny Grom XL 600V
Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike
petrosbike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.07.2009, 23:16   #42
BartekJ


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
BartekJ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
Domyślnie

Oszszsz...fucktycznie .. Przeca masz Trampka. To wobec tego pozostaje niskie napięcie idące do cewki WN. To może być jakiś prosty układzik, który tylko stwierdza, że jest napięcie albo go nie ma i pozwala, lub nie, włączyć gniazdo.
BartekJ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.07.2009, 09:37   #43
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 45 min 39 s
Domyślnie

Nie nie! Te kombinacje z odcinaniem są bez sensu. Jasne, że w czasie rozruchu mogą występować stany nieustalone. Najlepiej zastosować filtr. Idealnie byłoby podpiąć oscyloskop cyfrowy i porównać przed i po.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.07.2009, 21:05   #44
petrosbike
 
petrosbike's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
petrosbike jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 21 min 59 s
Domyślnie

Jasny gwint w ten sposób to by trzeba całe laboratorium elektroniczne zatrudnic. To jakis nieprawdopodobny numer. Musi przecież jakis prostszy sposób byc. Co do filtra to mu załozyłem już megafiltr przecież.
Osłabiony juz jestem z lekka.
__________________
Transalp Błękitny Grom XL 600V
Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike
petrosbike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.09.2009, 04:47   #45
petrosbike
 
petrosbike's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
petrosbike jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 21 min 59 s
Domyślnie

Gwoli porzadku i obowiązku chce zakomunikowac o sukcesie mojej walki z GPSem.
Mój megawypasionywszystkomający filtr spełnił swoje zadanie. Wyprawa w Bieszczady w róznych warunkach i ok 2000km nie zniszczyła ostatniego egzemplarza Beckera.
Powiem tylko ze to nie jest w porzadku ze strony firmy aby takie badziewne zasilacze dodawac do w sumie bardzo fajnego gpsa.
Polak potrafi..... ehhhh az łza sie w oku kręci jak pomyslę gdzie dzisiaj bylibysmy gdyby nie te 45 lat......
__________________
Transalp Błękitny Grom XL 600V
Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike
petrosbike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.04.2010, 23:28   #46
7Greg
 
7Greg's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW
Posty: 4,480
Motocykl: Pyr pyr
Przebieg: dowolny
Galeria: Zdjęcia
7Greg will become famous soon enough
Online: 5 miesiące 17 godz 21 min 22 s
Domyślnie

Nie wiem czy to właściwy temat, ale rozmowa o zabezpieczaniu gpsa była.

Może komuś się przyda.
Załączone Pliki
Typ pliku: pdf gps_protect.pdf (5.8 KB, 68 wyświetleń)
7Greg jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.04.2010, 01:28   #47
Astacus
 
Astacus's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Środa Śląska
Posty: 67
Motocykl: RD07
Astacus jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 23 godz 7 min 20 s
Domyślnie

i ten schemat wydaje mi się najbardziej słuszny... Dziękuję 7Greg pozdrawiam!
Tomek
Astacus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.03.2011, 13:10   #48
Africa
 
Africa's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2011
Posty: 67
Motocykl: RD07
Przebieg: 25.000
Africa jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 6 godz 30 min 53 s
Domyślnie

hej, czy ktoś mógłby wrzucić fote jak wygląda taki stabilizator i gdzie i jak go dokładnie monotwać? Pozdrawiam
Africa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.03.2011, 20:03   #49
krzysimirn


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Wyszków
Posty: 25
Motocykl: mam TA 650 z 2000 r ;-)
krzysimirn jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 3 godz 40 min 54 s
Domyślnie

a czy w firmowych stacjach dokujących navi BECERa, LARK-a lub GARMIN-a, nie pomyśleli o zastosowaniu układów przeciwdziałających takim uszkodzeniom Rozumiem że problem jest w chwili gdy zasilamy navi z gniazda zapalniczki Pytam bo dziś miałem montować navi LARK35AT a tam jest w komplecie stacja dokująca.
krzysimirn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zasilanie paliwem - problem raczej nietypowy zimny Uklad paliwowy i wydechowy 11 27.07.2013 10:54
Zasilanie Garmin 2610 Pawel_z_Jasla Hardware 34 29.09.2011 21:42
zasilanie pompy rafalkefir Uklad paliwowy i wydechowy 29 14.04.2011 22:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.