|
Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.07.2009, 23:08 | #41 |
Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 godz 21 min 59 s
|
Niestety u mnie pompy NIET.
__________________
Transalp Błękitny Grom XL 600V Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike |
23.07.2009, 23:16 | #42 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
|
Oszszsz...fucktycznie .. Przeca masz Trampka. To wobec tego pozostaje niskie napięcie idące do cewki WN. To może być jakiś prosty układzik, który tylko stwierdza, że jest napięcie albo go nie ma i pozwala, lub nie, włączyć gniazdo.
|
24.07.2009, 09:37 | #43 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 45 min 39 s
|
Nie nie! Te kombinacje z odcinaniem są bez sensu. Jasne, że w czasie rozruchu mogą występować stany nieustalone. Najlepiej zastosować filtr. Idealnie byłoby podpiąć oscyloskop cyfrowy i porównać przed i po.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
24.07.2009, 21:05 | #44 |
Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 godz 21 min 59 s
|
Jasny gwint w ten sposób to by trzeba całe laboratorium elektroniczne zatrudnic. To jakis nieprawdopodobny numer. Musi przecież jakis prostszy sposób byc. Co do filtra to mu załozyłem już megafiltr przecież.
Osłabiony juz jestem z lekka.
__________________
Transalp Błękitny Grom XL 600V Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike |
08.09.2009, 04:47 | #45 |
Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 godz 21 min 59 s
|
Gwoli porzadku i obowiązku chce zakomunikowac o sukcesie mojej walki z GPSem.
Mój megawypasionywszystkomający filtr spełnił swoje zadanie. Wyprawa w Bieszczady w róznych warunkach i ok 2000km nie zniszczyła ostatniego egzemplarza Beckera. Powiem tylko ze to nie jest w porzadku ze strony firmy aby takie badziewne zasilacze dodawac do w sumie bardzo fajnego gpsa. Polak potrafi..... ehhhh az łza sie w oku kręci jak pomyslę gdzie dzisiaj bylibysmy gdyby nie te 45 lat......
__________________
Transalp Błękitny Grom XL 600V Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike |
07.04.2010, 01:28 | #47 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Środa Śląska
Posty: 67
Motocykl: RD07
Online: 4 dni 23 godz 7 min 20 s
|
i ten schemat wydaje mi się najbardziej słuszny... Dziękuję 7Greg pozdrawiam!
Tomek |
17.03.2011, 13:10 | #48 |
Zarejestrowany: Feb 2011
Posty: 67
Motocykl: RD07
Przebieg: 25.000
Online: 2 dni 6 godz 30 min 53 s
|
hej, czy ktoś mógłby wrzucić fote jak wygląda taki stabilizator i gdzie i jak go dokładnie monotwać? Pozdrawiam
|
21.03.2011, 20:03 | #49 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Wyszków
Posty: 25
Motocykl: mam TA 650 z 2000 r ;-)
Online: 1 dzień 3 godz 40 min 54 s
|
a czy w firmowych stacjach dokujących navi BECERa, LARK-a lub GARMIN-a, nie pomyśleli o zastosowaniu układów przeciwdziałających takim uszkodzeniom Rozumiem że problem jest w chwili gdy zasilamy navi z gniazda zapalniczki Pytam bo dziś miałem montować navi LARK35AT a tam jest w komplecie stacja dokująca.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zasilanie paliwem - problem raczej nietypowy | zimny | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 27.07.2013 10:54 |
Zasilanie Garmin 2610 | Pawel_z_Jasla | Hardware | 34 | 29.09.2011 21:42 |
zasilanie pompy | rafalkefir | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 14.04.2011 22:03 |