27.07.2020, 09:24 | #191 |
Zarejestrowany: Nov 2013
Posty: 91
Motocykl: CRF1000L
Online: 1 tydzień 3 dni 21 godz 41 min 37 s
|
Jeśli to nie pomoże to sprawdź dokładnie gmole - czy są dobrze założone, dokręcone. A najlepiej je ściągnąć i zobaczyć czy bez nich problem występuje.
|
27.07.2020, 20:04 | #192 | |
Cytat:
Tyle ze gmole w ogóle nie łączą się z systemem kierowania, ale tez sprawdzałem , są symetrycznie założone . A teraz do użytkowników , słyszy ktoś ćwierkanie z przodu, myślałem ze to łańcuch, ale ponoć to jakiś zawór od przepustnicy Pan Marek obstawia tez oponę , może jak opona będzie wyważona dynamicznie to problem zniknie Jutro zobaczymy też co daje izolowany kolektor |
||
28.07.2020, 00:11 | #193 |
Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 543
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 17 min 14 s
|
Tak czytam ochy i achy, zastanawiam się, po co inne moto tego typu na rynku 😎
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
28.07.2020, 10:14 | #194 |
Bez sekundy zastanowienia wziąłbym crf1100
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
28.07.2020, 12:17 | #195 |
Po tym jak na niej usiadłem, to już nie byłem tak przekonany jak po tym samym na ATAS1000.
Za to po tym jak siadłem na bestię, nie miałem już wątpliwości. Teraz powiem,że bestią łatwiej się lawiruje w korku niż AT, silnik na wolnych obrotach idzie gładziutko, AT często wymagała półsprzęgla w takim samym zakresie. Sprzęgło linka a sprzęgło hydraulika to jednak 2 różne ligi. A najlepsze na koniec bestia oddaje moc liniowo jak AT, tylko od 5 tys. robi to o wiele szybciej niż AT |
|
28.07.2020, 18:57 | #196 |
Kilka modyfikacji
1. Obniżone o 15 mm podnóżki SW - teraz i ugięcie kolan ok i na stojąco ok 2. Izolowany kolektor wydechowy - nie ma już tego żelazka przy nogach, nawet przy dziejących 36 stopnia, dało się jechac w jeansach w mieście . 3. Szyba powerbronze, 2x wyższa niż oryginał - teraz idealna 4. Filtry przed wlotowe- pył niestraszny Dzisiaj tez pierwszy raz wykorzystuje zakres 6-8 tys. Ja pierdole tyle mogę powiedzieć , ale ciagle liniowo, to jest kurna jak jakies extasy albo inne niebo, trzeba tylko uważać żeby to wyhamować hehe. Od 13 ciagle banan na ryju |
|
28.07.2020, 19:50 | #197 |
Tym dynamicznym wyważaniem tak się nie podniecaj. Niczym nie zrobisz tak dokładnie jak dobrą statyczna wywazarka i odrobina cierpliwości.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
28.07.2020, 20:06 | #198 |
No to może , ale ja już cierpliwości nie mam, wyszło niedowazenie 30 g
|
|
28.07.2020, 21:16 | #199 |
Opona wyważona , felga prosta, zawieszenie dobre,zostało to włoskie gówno.
Nie kupujcie pirelli to druga opona z tej samej stajni co się nadaje na śmietnik . Trudno trzeba wypróbować coś innego. Najlepsze, ze wg KTM opona ponoć nie podlega gwarancji, chyba ze Pan Marek załatwi inaczej. Będę się narazie wystrzegal jak ognia 68-78 km/h, od razu 150 |
|
28.07.2020, 21:46 | #200 |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,064
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 14 godz 8 min 50 s
|
Daj namiary na ten śmietnik gdzie te opony wyrzucasz .
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1101 | 15.06.2024 16:13 |