|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
24.08.2020, 23:03 | #21 |
Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,328
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 14 godz 40 min 18 s
|
No właśnie nie pasuje. Jakby cały mostek był za niski. Wycięcie na trzpieniu z pompy wyżej skutkiem czego zestaw chce pracować w stronę króćców a mi potrzeba żeby chodził ze 3 mm w drugą- czyli pokrywki pompy.
|
26.08.2020, 21:28 | #22 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,882
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 12 godz 16 min 6 s
|
ja wysylalem pompe z st1100 do wroclawia. zrobili super i tanio.
__________________
buziaki |
12.04.2021, 15:40 | #23 |
Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Stalowa Wola
Posty: 4
Motocykl: RD07
Online: 3 dni 1 godz 43 s
|
Witam szanowne grono.
Wymieniłem styki w pompie na te Tourmax i teraz mam taki objaw, po 10-15 min od odpalenia, pompa zaczyna klekotac i to glosno, jest tak tylko na otwartym kraniku po przekręceniu na rezerwe cichnie. Domyslam się że coś musiało się przytkać w układzie paliwowym. Miał ktoś podobna sytuację ? |
12.04.2021, 16:09 | #25 |
Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Stalowa Wola
Posty: 4
Motocykl: RD07
Online: 3 dni 1 godz 43 s
|
Dodam jeszcze ze silnik pracuje normalnie, płynnie, choć nie sprawdzalem jak długo, na pewno kilka minut.
Jest taka opcja ze moglem odwrotnie zalozyc pokretlo kranika? |
12.04.2021, 16:29 | #26 |
o opcję z kranikiem nie pytaj bo forumowa szklana kula się dawno temu spaliła i nie ma komu naprawić
nie miałem tego w ręku ale najprawdopodobniej któryś wymiar nie jest taki sam jak wcześniej i trzpień ma dłuższy skok w tych pompach po jakimś czasie kuca również amortyzator pod trzpieniem i wtedy zaczyna chodzić głośno i klekotać. a ogólnie jest jak napisano powyżej - jeśli ją słychać to nie ma albo paliwa albo nie jest w stanie zbudować ciśnienia między zaworem swoim a zaworem w komorze pływakowej. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
12.04.2021, 17:06 | #27 |
Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Stalowa Wola
Posty: 4
Motocykl: RD07
Online: 3 dni 1 godz 43 s
|
Ok to jeszcze powiedzcie czy dobrze rozumuje,
jeżeli ominę pompe i puszczę paliwo grawitacyjnie i silnik bedzie pracwał poprawnie to mogę wykluczyć przytkanie kranika i wziąć się za pompę tak? dziękuję z góry i już nie zawracam gitary |
12.04.2021, 23:05 | #28 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,860
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
Online: 4 miesiące 1 dzień 20 godz 3 min 26 s
|
Weź no jakie wiadro i puść wachę do niego bezpośrednio z kranika, kręć między RES, a ON i obserwuj czy jest różnica jak siura.
Jak masz wydymane gniazdo w pokrętle, to można inaczej założyć je na kranik. |
12.04.2021, 23:10 | #29 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,729
Motocykl: AT RD07a; XR600R
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 11 godz 31 min 26 s
|
Kranik ma właściwie jedną pozycję montażu, kwadrat ze ściętym narożnikiem jeśli dobrze pamiętam, więc jeśli źle założyłeś pokrętło, to cóż.... Ale sprawdź
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zestaw naprawczy linek | wlodar | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 6 | 14.07.2008 15:08 |