Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.08.2009, 21:44   #21
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,732
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 51 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JuIo Zobacz post
Według mojego prymitywnego mierzenia metrówką jako, że suwmiarki nie mam, nowa miała jakieś 15mm, stąd moje obliczenia że 7k zrobię.
TKC na początku zużywają się szybciej a potem wolniej ...
__________________
Hubert

hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.09.2009, 22:12   #22
czosnek
 
czosnek's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,967
Motocykl: RD07a/1190r
czosnek will become famous soon enough
Online: 11 miesiące 6 dni 11 godz 35 min 36 s
Domyślnie

Jako, że Sahary dożyły swych dni pozwolę sobie dorzucić jeszcze kilka słów.
Zmieniliśmy sahary w Duszanbe kiedy to osiągnęły przebieg ok 11 tyś. km. Więc jednak nie schodzą tak szybko jak to mi się początkowo wydawało. Jeździły na asfaltach, szutrach itp itd. Tył dałby radę jeszcze ze 3 tyś. Oczywiście pod koniec wolały raczej asfalt i delikatny szuter niż jakieś poważniejsze tereny.
Jestem naprawdę z nich zadowolony. Na asfalcie pełny komfort. Na mokrym także nie sprawiły mi nigdy problemów. Na lekki teren (ino jaka jest definicja lekkiego terenu? ) w zupełności wystarczają.
Jest to naprawdę fajna uniwersalna opona. Wydaje mi się nawet, że przód lepiej sobie radzi w błocie od TKC który to w sekundzie zamienił się w slicka i zapchał dokładnie błotem błotnik, blokując mi tym samym koło, czego skutki były łatwe do przewidzenia... no ale to może kwestia kazachskiego lepkiego błocka
__________________
Wiesz... taki kuter...

czosnek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.09.2009, 00:01   #23
hero
Mizerna Kruszynka
 
hero's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
hero jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JuIo Zobacz post
Zrobiłem na tkc troszku ponad 3k i stan kostki to ok. 7-8mm więc jakaś połowa, więcej niż 7k z niej nie wycisnę ale jak się skończy to znów ją kupie bo jest zajebiaszcza, jeno troszku szerszą bo teraz 130 mam i na on-winklach czasem czuje że jadę już krawędzią. Rozważam jeszcze nowego scorpiona, może chula ktoś już na niej?
Ale których Scorionów rozważasz waści możliwość?

Bo ja teraz Przód tył Scorpion MT90S/T- i powiem tyle że Anaki są Przereklamowane.
Ale polatałem tez kilka tysiaków po zadupiach na ScorpionMT90A/T przód i MT60 tył , i mimo że to nie kostki i nie tak jakieś strasznie głębokie bieżniki (choć troszeczkę mięsa mają), to i tak sprawowały się rewelacyjnie.
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.
hero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.12.2009, 22:30   #24
tomkow
 
tomkow's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 722
Motocykl: RD03
tomkow jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 10 godz 37 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał czosnek Zobacz post
Jako, że Sahary dożyły swych dni pozwolę sobie dorzucić jeszcze kilka słów.
Zmieniliśmy sahary w Duszanbe kiedy to osiągnęły przebieg ok 11 tyś. km. Więc jednak nie schodzą tak szybko jak to mi się początkowo wydawało. Jeździły na asfaltach, szutrach itp itd. Tył dałby radę jeszcze ze 3 tyś. Oczywiście pod koniec wolały raczej asfalt i delikatny szuter niż jakieś poważniejsze tereny.
Jestem naprawdę z nich zadowolony. Na asfalcie pełny komfort. Na mokrym także nie sprawiły mi nigdy problemów. Na lekki teren (ino jaka jest definicja lekkiego terenu?) w zupełności wystarczają.
Jest to naprawdę fajna uniwersalna opona. Wydaje mi się nawet, że przód lepiej sobie radzi w błocie od TKC który to w sekundzie zamienił się w slicka i zapchał dokładnie błotem błotnik, blokując mi tym samym koło, czego skutki były łatwe do przewidzenia... no ale to może kwestia kazachskiego lepkiego błocka
Potwierdzam opinię czosnka. Jestem raczej mało wprawionym dzidownikiem, jeżdzę z dala od wszelkich limitów, przejechałem na moim komplecie jakieś 3,5-4 kkm i jestem na razie bardzo zadowolony. Zużycie nieznaczne, spokojnie przekroczę 10-12 kkm.

Jak dotąd miałem tylko raz lekki problem z trakcją - na mokrej trawie podścielonej gliną. Z powodu zbyt małej prędkości na podjeździe przez pewien czas bardziej jechałem do tyłu, niż do przodu . Poza tym w każdych warunkach oponki dają radę. Wyczytałem gdzieś, że są to jedne z najlepszych gumek na zimę, ale na razie nie mam śmiałości tego weryfikować .

ps. Są to dość głośne opony. Na asfalcie od 50 km/h zaczynają buczeć, ale powyżej 90. traci to na zanczeniu .

Ostatnio edytowane przez tomkow : 15.12.2009 o 23:18
tomkow jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2010, 01:27   #25
everybike
 
everybike's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Łódź
Posty: 312
Motocykl: DRZ
everybike jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 20 godz 52 min 39 s
Domyślnie

A czy z przodu TKC jest ciche i nie wyje tak jak Sahara? Jeździł ktoś na obu i może obiektywnie porównać 'efekty dźwiękowe' ?
Do tej pory miałem typowo szosowe Metzeler Endurance i nie było jej wcale słychać w porównaniu do wycia Sahary . Oczywiście asfalt mam na myśli .
everybike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2010, 10:28   #26
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

TKC mniej wyje niż Anakee, co jest dla mnie dość dziwne Ogóle TKC są ciche jak na takie kloce
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2010, 10:35   #27
Wegrzyn
 
Wegrzyn's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,684
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
Wegrzyn jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 3 godz 2 min 37 s
Domyślnie

Też potwierdzam, TKC jest naprawdę ciche jak na takie kostki. Słychać ją u mnie tak 70-80km/h a potem luz
A jak jest z Saharą z tyłu, bardzo to słychać, bo nie ukrywam, ze miałem w planach tą oponę?
__________________

Ostatnio edytowane przez Wegrzyn : 10.06.2010 o 18:41
Wegrzyn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2010, 19:41   #28
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,656
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 11 godz 22 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
zapomniałem dodać, że jechalim razem ino z tyłu miałem anakee i wychamowałem o włos
to też kwestia czasu reakcji , pomijając już rodzaj opony

Cytat:
Napisał dabal Zobacz post
Miałem taką na tyle i z początku byłem zafascynowany, lecz w miarę upływu kilometrów 50\50 asfalt\ szutr miałem coraz gorsze zdanie o tej oponie.Jedyny plus do dobre właściwości jezdne na suchym asfalcie.dosyć dobrze w piasku.Pozostałe warunki jazdy to obraz nędzy i rozpaczy-na mokrym śliska, a w terenie totalna porażka.Poza tym bieżnik dość głośny i szybko się ściera.Dobrą i tanią alternatywą dla tego zestawu są haidenały(dość wysoki bieżnik).Z mojej strony nie polecam.
No to teraz ja.
Jako że dostałem tylną saharę jako spadek od Dabala mogę cos powiedzieć odn kontynuacji jej eksploatacji.
Faktycznie bieżnika było niewiele, ale po zrobieniu na niej ok 2000km to nie mogę powiedzieć że jakoś strasznie szybko schodzi.
Do tego była ona nastepczynią touranca z 1.5mm bieżnikiem.
Zdecydowanie lepiej sobie radziła ( mimo małego bieżnika) niż poprzednia.
Dodam że jechałem kilka setek km w deszczu i nie sprawiła kłopotu z przyczepnością, choć specjalnie nie szukałem na niej granic kiedy się położę.
Na zlocie wjechałem na dość stromy podjazd na przełęcz po wertepach aż się zdziwiłem że moja 03 to potrafi z pewnością na touransie bym tam nie wjechał.
Skoro zużyta daje dobrą jazdę po różnych nawierzchniach ( w granicach rozsadku....nie wariactwa) to spokojnie można ję polecić jako uniwersalnego kapcia.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.06.2010 o 19:25
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2010, 21:07   #29
Olek
 
Olek's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kielce/Wawa
Posty: 647
Motocykl: RD04
Przebieg: dupa
Olek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 18 godz 17 min 27 s
Domyślnie

Ja jutro zanabywam od Huberta komplecik, to za rok napiszę coś ;P
__________________
Cow killer!
Olek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2010, 23:56   #30
torak
 
torak's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 963
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
torak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 6 dni 22 godz 40 min 35 s
Domyślnie

A ja mogę dodać że przód mi się wyząbkował. Jakieś 7 tysi na kole TA
torak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Continental TKC-80 - opinie uzytkownikow. AnubisXRV Hamulce, kola, opony 121 15.11.2016 16:47
Kask Uvex Enduro - opinie użytkownikow AnubisXRV Kaski 35 03.10.2012 13:27
Honda XL600R - opinie użytkowników piotreklodz Inne - dyskusja ogólna 5 12.05.2012 11:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.