Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.02.2021, 16:28   #171
Marcinnn6
 
Marcinnn6's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Marcinnn6 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 1 min 27 s
Domyślnie

nie, chodziło mi właśnie o 300.
450 jest bardzo droga. Ja wiem, że stwierdzenie to może byc różnie interpretowane ale za to co oferuje to bardzo droga
Marcinnn6 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.02.2021, 16:33   #172
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,148
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 3 tygodni 2 dni 23 godz 18 min 34 s
Domyślnie

W 300 to nie wiem czy jest co odblokowywać. Myślałem że pytasz w kontekście postu Brzeszczota.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.02.2021, 16:41   #173
Dredd


Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 345
Motocykl: Tenere 700
Dredd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 godz 30 min 25 s
Domyślnie

Wielki dzięki za Wasze głosy!
Choć miałem nadzieję, że będą inne
Na trzeźwo myśląc: lepsze to, niż wywalić pieniądze i się mocno rozczarować, bo jednak liczyłem na coś innego.

Ale sprzęcik i tak mi się podoba!
Dredd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.02.2021, 16:47   #174
Babel
 
Babel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,877
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 dni 17 godz 17 min 39 s
Domyślnie

Ja to jestem ciekawy ilu ludzi po kupnie jednak się rozczaruje i bedą prawie nówki 300L na OLX
Widziałem gdzieś prawei nową CRF250L z fajnym wyposazeniem za chyba 17 tys - a jak zadzwoniłem to gość nie krył że nie tego się spodziewał , że chce cos bardzie hard.

Rozważałem 300L - bo nowa i cena i silnik wydaje sie trwały i niewymagajacy serwsowo.
Jednak narazie nie - ja musze dotknąć - pojeździć - w ciemno wolałbym jej nie kupować.
Babel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.02.2021, 16:55   #175
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,148
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 3 tygodni 2 dni 23 godz 18 min 34 s
Domyślnie

Słuszna koncepcja. Jak ktoś latał na czymś co jedzie i ma zawias to może się srogo zawieść na crf. Najlepiej przetestować i ocenić samemu niż wydać kasę a potem płakać. Jak poprawia to co jest spieprzone w 250 to będzie dobry wybór na zastosowanie uniwersalne.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.02.2021, 17:08   #176
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,063
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 18 godz 4 min 46 s
Domyślnie

ja wiem dokładnie czego się spodziewać i po cichutku w Czesiu liczę na to, że pojawi się sporo używanych CRF250 w dobrym piniondzu.

M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.02.2021, 17:38   #177
Marcinnn6
 
Marcinnn6's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Marcinnn6 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 1 min 27 s
Domyślnie

Tak jak napisałeś matjas w poprzednim poście, to jest SZWENDURO - i do tego będzie się nadawało zajebiście. Ale jak ktoś szuka grubej adrenaliny i chce tym robic podjazdy to jednak nie ten adres
Marcinnn6 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.02.2021, 17:59   #178
dario9z


Zarejestrowany: Nov 2018
Posty: 88
Motocykl: RD03
dario9z jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 10 godz 20 min 37 s
Domyślnie

Panowie, nie wiem czego Wy oczekujecie po CRF 300L. Dla mnie to jest prosty, nowy następca Suzuki DR 350 SE, wagowo, mocowo, to jest prawie to samo tylko 30 lat później.
I tak go należy uszeregować.
Jego zalety to cena, wtrysk, małe spalanie, silnik, prostota konstrukcji.
Zawieszenie i tak należy zrobić pod siebie, tak jak kierownicę, zbiornik, kanapę, niektóre elementy są bardziej Tajwańskie, ale idzie przeżyć.
Dla mnie osobiście miałby zastąpić Hondę NX 650 Dominator, do szwendania się i wyjazdów, jeżeli przeboleję stratę 55 Nm momentu obrotowego.
Różnica w wadze 40 kg jest nie do przecenienia na wyprawach, a w szczególności w trudnym terenie, czy nawet Ukraińskich połoninach. Spalanie 3,5 litra, wtrysk co wiąże się z brakiem reakcji na zmianę wysokości i spadkiem mocy to zalety nowych konstrukcji. Silnik z CBR 300 jest sprawdzony i dynamiczny jak na tą pojemność.
To jest Dualsport, nie "liść" i w tych kategoriach trzeba go rozpatrywać.
W teren DT125,WR250F, CRF250,EXC250 do zabawy.

A jak jest naprawdę i czy warto przekonam się dopiero jak będą jazdy testowe.
dario9z jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.02.2021, 18:08   #179
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,038
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 15 godz 55 min 31 s
Domyślnie

Panowie, proszę - ten wątek czytają różni ludzie, ci co wiedzą i ci co nie wiedzą czego oczekiwać od 300L.
Właśnie wygadaliście moją strategię zakupową („prawie nówka na OLX”) 😞. I co teraz?
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.02.2021, 19:31   #180
mikelos
 
mikelos's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: okolice Pruszkowa
Posty: 652
Motocykl: Husqvarna 701
mikelos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 4 godz 45 min 33 s
Domyślnie

Bardzo podoba mi się określenie Szwenduro. Dojedziesz tam gdzie chcesz, ale wolniej. Pewnie trochę bez emocji, ale też bez strachu i nieustannego serwisowania. Ktoś już tu na FAT pisał (przepraszam, nie pamiętam kto), że przerobił rożne upgrejdy w CRF250L i większość z nich to kasa w błoto.

Wystarczy: zmiana zębatki z przodu, lepsze opony, gruba kiera i handbary, ECU z wersji azjatyckiej. Szczyt inwestycji to Ohlins na tył i sprężyny/setting przodu. Jak ktoś chce zap... to lepiej brać 450L i tyle.
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles
mikelos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
2021 CRF250L & CRF250 Rally Danny Dział ogólny 64 23.10.2024 22:23
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem sluza Imprezy forum AT i zloty ogólne 205 20.11.2021 07:34
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki jendrus Imprezy forum AT i zloty ogólne 65 27.10.2021 08:26
Endurorally 2021 Onufry22 Dział Producentów i Dostawców 91 16.09.2021 13:36
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora Viruus Warsztat 8 11.12.2019 14:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.