Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.09.2009, 23:13   #11
JuIo
 
JuIo's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem
Posty: 524
Motocykl: RD07
Przebieg: słuszny
JuIo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 5 godz 24 min 13 s
Domyślnie

A czy mapa będzie się sama przesuwać- mowa o wersji elektrycznej, w tempie zgodnym z dziennym na tripie? Czy będzie on-off na pstryczek elektryczek?
JuIo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.09.2009, 04:38   #12
petrosbike
 
petrosbike's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
petrosbike jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 21 min 59 s
Domyślnie

Moja , może z lekka uboga i całkiem manualna wersja roadbooka z ostatniej wyprawy. Planuję na przyszłość dorobić elektryczne przewracanie stron i neonowe podświetlenie.
Powiem tyle: trafiłem bez pudła.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg roadbook.JPG (148.7 KB, 415 wyświetleń)
__________________
Transalp Błękitny Grom XL 600V
Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike
petrosbike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.09.2009, 11:18   #13
JuIo
 
JuIo's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem
Posty: 524
Motocykl: RD07
Przebieg: słuszny
JuIo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 5 godz 24 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JuIo Zobacz post
A czy mapa będzie się sama przesuwać- mowa o wersji elektrycznej, w tempie zgodnym z dziennym na tripie? Czy będzie on-off na pstryczek elektryczek?
W sumie to nie , bo przeca nie może sie przesuwać zgodnie z nabijanymi kilometrami bo na mapkach są podawane różne odległości
JuIo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.09.2009, 11:45   #14
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,230
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 2 dni 16 godz 38 min 0
Domyślnie

mape robi organizator bądź ty sam
na tym właśnie na tym polega ze od punktu zwrotu don punktu zwrotu masz podana odległość im więcej prostych tym mniej kratek potrzebujesz do opisania trasy, ja na razie na jakieś 130 km mam około 300 kratek czyli 30 kartek A4
ale każdy może sobie tam wpisać co mu się żywnie podoba
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.09.2009, 16:21   #15
JuIo
 
JuIo's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem
Posty: 524
Motocykl: RD07
Przebieg: słuszny
JuIo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 5 godz 24 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pałeł Zobacz post
ja na razie na jakieś 130 km mam około 300 kratek czyli 30 kartek A4
Co!!!

Jak byłem na pyrze w tym roku to na 150km trasy były dwie kartki A4!
JuIo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.09.2009, 21:05   #16
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,230
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 2 dni 16 godz 38 min 0
Domyślnie

kiedyś 70 km tez zrobiłem na 3 kartkach ale zwrotów mniej było wiecej prostych było
poza tym mi na pyrze się zle nawigowało kratki się mylą przy szybkiej jeździe
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.02.2012, 22:54   #17
KML
 
KML's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,519
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
KML jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
Domyślnie

pałeł dokończyłeś tego Roadbooka?

Interesuje mnie dobór silnika, tzn jaki najlepiej założyć.
__________________
BMW R1150R
Jawa 250 353 `58r
KML jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.02.2012, 11:31   #18
hero
Mizerna Kruszynka
 
hero's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
hero jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JuIo Zobacz post
Co!!!

Jak byłem na pyrze w tym roku to na 150km trasy były dwie kartki A4!
Bo poznaniaki to oszczedny narod
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.
hero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.02.2012, 12:05   #19
hero
Mizerna Kruszynka
 
hero's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
hero jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
Domyślnie

Palel przemysl jeszcze kwestie:
-mocowania przykrywki wygodniej zamiast stosowania srubokreta bylo by zastosowanie gotowych srub z pokretka lub jakims przynajmniej motylkiem. Idealem dla mnie, jest zastosowanie odpowiednio wyprofilowanej szybki w stosunku do obudowy, tak by zatrzaskiwala sie na niej, bez uzycia narzedzi i dodatkowych srubek.
-pomysl o uszczelnieniu polaczenia szybka/obudowa
-oski na ktore nawinasz papier powinny byc grubsze, mozesz najprosciej zalatwic to np. kawalkiem drewnianego walka drewnianego. Niech nie bedzie za gruby bo to jednak spowoduje zmniejszenie pojemnosci zapisanych informacji. Ponadto zwiekszy to powierzchnie do przyklejenia papieru, bo papier na tak malej srednicy oski lubi sie odklejac, a w tedy dupa bo musisz otwierac i na nowo przewijac i naciagac papier.
-papier powinien jakims sposobem byc utrzymywany na swym torze, czy to w postaci duzych podkladek obustronnie nabitych na oske , lub odpowiednio skonstruowanej obudowie. Nie ma szans by po okolo 5-6 stronach (A4) papier nie zaczal isc ukosem. Mozna to czesciowo rozwiazac dodatkowym walkiem naciagowym, a do tego papier powinien przylegac jak najblizej do powierzchni szybki , tak by sie nie wybrzuszal. To wszytko powinno wyeliminowac powyzsze zjawisko.
-Te oski przy gornej krawedzi skrzynki powinny byc wyjmowalne bo przewlekanie papieru moze za ktoryms razem doprowadzic do szalu.

Oczywiscie jesli juz bedziemy potrzebowali uzywac roadbooka to wiekszosc z nas raczej jezdzi w malych rajdach /imprezach, i nie potrzeba nam jakis wielce skomplikowanych konstrukcji. Niemniej nawet najmniejsza zabawa potrafi sie skonczyc jak nam cos nawala. Odrobina pomyslunku kilka eksperymentow i starannosc wykonania , jest tu podstawa.

Zaczalem budowac swoj Roadbook
pochwale sie za jakis czas
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.
hero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.02.2012, 19:22   #20
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,230
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 2 dni 16 godz 38 min 0
Domyślnie

silniczka nie dałem tzn nie mam czasu się tym zając

hero te śrubki to zatrzaski
tzn łeb śruby i otwór w poliwęglanie
szczelnie jest z uszczelki do okien szczelne często papiery tam wkładam jak do schowka
oski sa oki mam tasma wklejona katyke i jest bez problemowo
górne oski moga byc wyjmowane to fakt

ps skrzynkę z Alu i poliwęglan dopasowany do niej oddam za 120zł jak ktoś chce mam jeszcze parę sztuk
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zasilanie paliwem - problem raczej nietypowy zimny Uklad paliwowy i wydechowy 11 27.07.2013 10:54
Iskra, a raczej jej brak. Robertbed Układ elektryczny i zapłonowy 3 06.11.2009 00:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.