21.12.2021, 13:19 | #611 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
21.12.2021, 13:22 | #612 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,967
Motocykl: RD07a/1190r
Online: 11 miesiące 6 dni 11 godz 35 min 38 s
|
Ok 39000. Był robiony serwis przy 30000 z regulacją zaworów. Co do ekologii to nie wiem ale raczej wszystko zostało.
|
21.12.2021, 23:46 | #613 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Wywal SAS , zrób olej w silniku i zawiasie i ciesz się zjazda. Jak będzie grzało po nogach pomyśl o izolacji tylnego kolektora, jak będzie szarpać kierownicą zmień amor skretu. Warto zerknąć na filtr powietrza i airbox , jeśli zawory i świece zrobione na bank to raczej nic więcej .
Warto też wywalić sondy z kolektorów |
22.12.2021, 09:17 | #614 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,967
Motocykl: RD07a/1190r
Online: 11 miesiące 6 dni 11 godz 35 min 38 s
|
Dzięki Dubel!
|
22.12.2021, 09:58 | #615 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Jeszcze jedno, z racji bardzo mocnych pomp oleju zdarza sie ze papierowy filtr powietrza sie odksztalca, sposobem na to jest taki filter wielorazowego uzytku https://www.rottweilerperformance.co...-1290-engines/
ale to juz taka bardziej zachciewajka niz koniecznosc |
22.12.2021, 11:29 | #616 |
Amor skrętu absolutna konieczność
Izolacja kolektora raczej też, ale nawet z izolacją jest fajnie i ciepło późną jesienią czy wczesną wiosną i dodatkowe grzanie kanapy jest absolutnie zbędne. Lusterka akcesoryjne, jak myslisz o offie, bo przy paciaku pękną na pewno, to samo handbarów dotyczy. W R szyba jest za niska, zmiana np na powerbronze jest ok |
|
22.12.2021, 11:41 | #617 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Nie mam co prawda ale potwierdzam że lusterka tam strzelają przy glebach. Bym wymienił jak radzi radiolog chyba że kolega lubi mody Rally.
|
22.12.2021, 12:20 | #618 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Apropo szyby, podwyrzszen kierownicy, przerobki kanapy, handbarow czy klamek akcesoryjnych sie nie wypowiadam bo to indywidualna sprawa preferencji. Osobiscie mam do dzis orginalne handbary i lusterka ale do klamek orginalnych nie mysle wrocic, tak samo polecam podnozki Pivot lub chinski zamienik, podwyzszenie z przesunieciem kierownicy jak i wysoka szybe tez mam bo poprawia mi to ergonomie. Nie mniej jest to zawsze indywidualna sprawa dopasowania motocykla do siebie i swoich potrzeb, natomiast wywalenie SAS, lambda, zawory itd to sprawy techniczne ktore warto ogarnac. Jak lubisz latac bez ABS i ESP warto zainwestowac w Dongle ktore pozwala wylaczyc je na stale, to znaczy po przekreceniu stacyjki ustawienia ABS-ESP pozostaja nie zmienne. |
|
23.12.2021, 16:57 | #619 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,967
Motocykl: RD07a/1190r
Online: 11 miesiące 6 dni 11 godz 35 min 38 s
|
A w jaki sposób uszczelniliście airbox? Są jakieś gotowe patenty, czy rzeźba własna wg fantazji?
|
23.12.2021, 17:37 | #620 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Są patenty , jest ich parę , ja mam dobrze natluszczone połączenie i przy swoim stylu użytkowania nie widzę potrzeby większej rzeźby. Jako prefiltry mam skarpety z siateczki (orginalne) a w airboksie siedzi DNA
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |