![]() |
#471 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Zlawetujesz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
![]() |
![]()
coś czuję, że to co zaoszczędziłem czasowo na bagażniku, pójdzie w gmole.
BTW modyfikacji - nie wiem czy o tym już pisałem ale klamki chińskie od 250tki przyszły i pasowały bez wiercenia czegokolwiek. wykonanie bdb. niemniej, ta sprzęgłowa wchodzi w konflikt z lewym zespołem przełączników powodując, że uciąg jest mniejszy co skutkuje niepełnym wysprzęgleniem przy zachowaniu prawidłowego luzu cięgła. lekarstwem na to jest maksymalne odsunięcie dźwigni od kierownicy - na szczęście jest regulacja. podobnnego rodzaju dylematy miałem w NC i przyznam, że w kontekście spalonego niedawno w CRF1100 sprzęgła, omawianego tu na forum, zgadzam się, że przy braku uwagi można sobie chińską klamką spalić sprzęgło: moto nie wysprzęgla więc podkręcamy regulację linki. po nagrzaniu się luz znika i mamy ciągły uślizg. polecam więc uważać.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,416
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 13 godz 34 s
|
![]()
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,884
Motocykl: inne moto
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 38 min 30 s
|
![]()
ale żelaza dokładacie.
Czy tego czarnego cholerstwa to nie da sie odciać. To cos daje, chroni czy tylko dla wygladu takie cus zastosowali? |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
![]() |
![]()
to taka bułła trochę dla wyglądu a trochę jednak chroni nogi przed wiatrem. ogólnie na tym pryszczu jest nieźle wiatrowo - nie wieje i jest relatywnie ciepło, jak jest zimno ;D
jak do tej pory padłem jadąc raz ale od razu porysowałem dekle silnika i filtra oleju. jakby w tym błocie były jakieś rodzynki to mogłoby być zdecydowanie gorzej. No i oczywiście pękła dolna owiewka. na szczęście uchwyty ostały się całe. pokleiłem a zranione ego jakoś się zrasta. powoli. masą bym się nie martwił. to nie aluminiowy kufer cętralny zawieszony na wysokości pleców ![]() GDYBY nie większy baniak, lekko wyższy zawias i fajniejszy kokpit z oświetleniem to już żałowałbym, że nie wziąłem Lki, która jest zdecydowanie bardziej gleboodporna, że nie wpomnę o różnicy w cenie.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,884
Motocykl: inne moto
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 38 min 30 s
|
![]() Cytat:
skoro to gówno czarne nić nie daje a tylko chroni przed wiatrem to uciąć albo zastosować jeśli pasują plastiki od zwyklej CRF a na dupe od wiatru włożyć kalesony które i kulaski ochronią. Sam się zastanawiałem na Rally ale tylko dlatego że ma ładniejszy dziób - te dolne plastiki podejrzewałem że się rozdupcą i dlatego wziąłem zwykla L. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Asia
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Złotoryja/ Wrocław
Posty: 2,291
Motocykl: XL750, CRF300RALLY
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 dni 15 godz 9 min 44 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() Matjas na dekle polecam przykleić sobie naklejki blackbirda. Od pęknięcia raczej nie uchronią ale od porysowań już tak. A tak przy okazji ktoś już zmieniał klocki hamulcowe z tyłu? U mnie wyglada na to, że przy przebiegu lekko ponad 4k już się kończą. Trochę szybko chyba. Myślałam o ebc https://allegro.pl/oferta/klocki-ham...9r-11390900579 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 130
![]() Online: 1 tydzień 15 godz 22 min 44 s
|
![]()
jak dużo w offie popyerdalacie, to polecam taki zestaw filterków wstępnych Touratecha (ten dedykowany do KTM, ale pasi), nie tylko do naszych czysetek. Papierowy filtr powietrza u nas najtaniej koło 60 cebulionów, a po jezdzie w offie szybko się zasyfia. Z tego Touratecha 2 wkłady są na zmianę, czyścisz, nasączysz olejem i robi robotę.
Pod kiwaczek wstawiłem osłonę AXP. Pewnie z płytą pod silnik AXP lepiej spasowane, ale ta ponad 2x droższa od Acerbisa. Dałem jedną śrubę dłuższą od tej z zestawu płyty Acerbisa i zamontowane.
__________________
Szanuj lasy. Ty też kiedyś możesz zostać Partyzantem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
![]() |
![]()
Gdzie kupiłeś osłonę kiwaczki ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 130
![]() Online: 1 tydzień 15 godz 22 min 44 s
|
![]()
__________________
Szanuj lasy. Ty też kiedyś możesz zostać Partyzantem... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 12:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |