26.04.2022, 10:08 | #471 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Zlawetujesz.
|
26.04.2022, 10:16 | #472 |
coś czuję, że to co zaoszczędziłem czasowo na bagażniku, pójdzie w gmole.
BTW modyfikacji - nie wiem czy o tym już pisałem ale klamki chińskie od 250tki przyszły i pasowały bez wiercenia czegokolwiek. wykonanie bdb. niemniej, ta sprzęgłowa wchodzi w konflikt z lewym zespołem przełączników powodując, że uciąg jest mniejszy co skutkuje niepełnym wysprzęgleniem przy zachowaniu prawidłowego luzu cięgła. lekarstwem na to jest maksymalne odsunięcie dźwigni od kierownicy - na szczęście jest regulacja. podobnnego rodzaju dylematy miałem w NC i przyznam, że w kontekście spalonego niedawno w CRF1100 sprzęgła, omawianego tu na forum, zgadzam się, że przy braku uwagi można sobie chińską klamką spalić sprzęgło: moto nie wysprzęgla więc podkręcamy regulację linki. po nagrzaniu się luz znika i mamy ciągły uślizg. polecam więc uważać.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
26.04.2022, 10:17 | #473 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,400
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 42 min 3 s
|
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
26.04.2022, 10:35 | #474 |
Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,852
Motocykl: inne moto
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 56 min 16 s
|
ale żelaza dokładacie.
Czy tego czarnego cholerstwa to nie da sie odciać. To cos daje, chroni czy tylko dla wygladu takie cus zastosowali? |
26.04.2022, 10:39 | #475 |
to taka bułła trochę dla wyglądu a trochę jednak chroni nogi przed wiatrem. ogólnie na tym pryszczu jest nieźle wiatrowo - nie wieje i jest relatywnie ciepło, jak jest zimno ;D
jak do tej pory padłem jadąc raz ale od razu porysowałem dekle silnika i filtra oleju. jakby w tym błocie były jakieś rodzynki to mogłoby być zdecydowanie gorzej. No i oczywiście pękła dolna owiewka. na szczęście uchwyty ostały się całe. pokleiłem a zranione ego jakoś się zrasta. powoli. masą bym się nie martwił. to nie aluminiowy kufer cętralny zawieszony na wysokości pleców spód tego motocykla jest fabrycznie NIJAK nie zabezpieczony. te boki jak pokazuje życie i każdy kto się jebnął, niestety też są z lekka z dupy i potrzebują ochrony. GDYBY nie większy baniak, lekko wyższy zawias i fajniejszy kokpit z oświetleniem to już żałowałbym, że nie wziąłem Lki, która jest zdecydowanie bardziej gleboodporna, że nie wpomnę o różnicy w cenie.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
26.04.2022, 10:47 | #476 | |
Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,852
Motocykl: inne moto
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 56 min 16 s
|
Cytat:
skoro to gówno czarne nić nie daje a tylko chroni przed wiatrem to uciąć albo zastosować jeśli pasują plastiki od zwyklej CRF a na dupe od wiatru włożyć kalesony które i kulaski ochronią. Sam się zastanawiałem na Rally ale tylko dlatego że ma ładniejszy dziób - te dolne plastiki podejrzewałem że się rozdupcą i dlatego wziąłem zwykla L. |
|
26.04.2022, 10:55 | #477 | |
Asia
Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Złotoryja/ Wrocław
Posty: 2,289
Motocykl: XL750, CRF300RALLY
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 dni 3 godz 52 min 53 s
|
Modyfikacje CRF 300
Cytat:
Matjas na dekle polecam przykleić sobie naklejki blackbirda. Od pęknięcia raczej nie uchronią ale od porysowań już tak. A tak przy okazji ktoś już zmieniał klocki hamulcowe z tyłu? U mnie wyglada na to, że przy przebiegu lekko ponad 4k już się kończą. Trochę szybko chyba. Myślałam o ebc https://allegro.pl/oferta/klocki-ham...9r-11390900579 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally |
|
26.04.2022, 10:55 | #478 |
Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 130
Online: 1 tydzień 15 godz 2 min 59 s
|
jak dużo w offie popyerdalacie, to polecam taki zestaw filterków wstępnych Touratecha (ten dedykowany do KTM, ale pasi), nie tylko do naszych czysetek. Papierowy filtr powietrza u nas najtaniej koło 60 cebulionów, a po jezdzie w offie szybko się zasyfia. Z tego Touratecha 2 wkłady są na zmianę, czyścisz, nasączysz olejem i robi robotę.
Pod kiwaczek wstawiłem osłonę AXP. Pewnie z płytą pod silnik AXP lepiej spasowane, ale ta ponad 2x droższa od Acerbisa. Dałem jedną śrubę dłuższą od tej z zestawu płyty Acerbisa i zamontowane.
__________________
Szanuj lasy. Ty też kiedyś możesz zostać Partyzantem... |
26.04.2022, 12:46 | #479 |
Gdzie kupiłeś osłonę kiwaczki ?
|
|
26.04.2022, 13:57 | #480 |
Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 130
Online: 1 tydzień 15 godz 2 min 59 s
|
__________________
Szanuj lasy. Ty też kiedyś możesz zostać Partyzantem... |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 12:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |