|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
14.10.2009, 22:10 | #21 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
W motox.pl . Blizne Jasieńskiego, czy jakoś tak dziwnie. Na przedłużeniu Górczewskiej, za Lazurową. Normalnie chcą 60pln od detalisty. Sympatyczne chłopaki.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
14.10.2009, 23:35 | #22 | |
Cytat:
Nasączałem sprayem po założeniu na siatkę Ja prałem ja już 3 razy - po jeżdżeniu po kałużach i przejechałem na niej ok 2 - 3tys km Jak Wieczny pisał 60 zł. Wieczny jak u Ciebie spalanie wygląda - moja tam ok 6l/100km - ale podobnie było na papierowym |
||
14.10.2009, 23:41 | #23 |
Administrator
|
Muszę przyznać że w Bąblowej 03 ładnie chodzi silniczek, może to ten filtr....
tak działa?
__________________
AT03 |
15.10.2009, 00:04 | #24 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
U mnie spalanie rzędu 6-7, zależy czy kręcę do czerwonego czy do 5000rpm.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
15.10.2009, 00:08 | #25 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
miały byś ssaki, a są gady i filtry
Wasilczuk- podłączyłeś się do oryginalnego air boxa i po po prosu zakleiłeś stare dziury? Nie spowodowało to różnicy w pracy silnika?
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." |
15.10.2009, 01:26 | #26 |
dziad barowy
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: bielsk podlaski
Posty: 1,987
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 9 godz 8 min 13 s
|
ano właśnie takie komentarze też kiedyś były przytaczane. nikt na tym nie jeździł a już wymyślili, że tym można silnik zatrzeć/ przegrzać i w ogóle motor zardzewieje.
ja nie rozumiem jednego. jak ktoś wybrał africę to wie jakie ma osiągi. to stara konstrukcja i na dzisiejsze czasy mało atrakcyjna. co za różnica czy afryka po przeróbce straci dwa konie mechaniczne czy zacznie palić 0,0031 litra więcej? jak za słaba to nie ma co sie bawić w lepienie gówna tylko kupić lc8. nie rozumiem też pytań typu: "o ile wzrośnie moc i osiągi jak wymienię powietrze w kołach z zimowego na letnie?" albo:"czy lepiej dać z rana czy lepiej z wieczora?". kiedys bardzo rozbawił mnie temat białej plastikowej banieczki przy filtrze powietrza w04. po wnikliwej dyskusji okazało się że to jakiś tłumik szmerów czy turbulencji a tak naprawdę to po co nam to wiedzieć? jest to jest. widocznie tak ma być. prosta biała plastikowa banieczka. jak nie wsadzimy tam pazurków to się sama z siebie nie popsuje. działa? - działa i nie wnikam. wracając do tematu. 1. przeróbka jest na bazie oryginalnego airboxa; 2. moja afryka paliła od 5 do ponad 10 litrów / 100 km; 3. nie odczułem żadnej różnicy. myślę, że większy wpływ na pracę silnika ma tjuningowy wydech. co druga afryka ma zmieniony komin a ciekawi mnie kto robił regulacje gaźników pod konkretny wydech. każdy się cieszy jak dzieciak bo mu ładnie V-ka popiarduje.
__________________
Africa jest jak kotlet schabowy. im mocniej bita tym lepiej smakuje. rolnik-kaskader RD 07A '96 na starym forum w szóstej linijce |
15.10.2009, 01:35 | #27 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Trzeba będzie założyć podforum dla takich tematów. Z selekcją uczestników.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
15.10.2009, 10:57 | #28 | |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Łódź
Posty: 1,290
Motocykl: RD01
Online: 2 miesiące 3 dni 12 godz 40 min 15 s
|
Cytat:
|
|
15.10.2009, 13:58 | #29 | |
Zakonserwowany
|
Cytat:
My to wiemy, a większości się tylko wydaje, że wiedzą! Szkoda prądu na sranie po iglakach .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
|
15.10.2009, 15:48 | #30 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
Ostatni straszne nerwy są na forum. Mało osób pisze, a jak ktoś już się odezwie to wkurzony.
temat fajny- kontynuujmy
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulacja łańcucha - ciekawostka | rakiet | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 26.03.2014 07:55 |
Snorkel Rd04 | Franz | Wszystko dla Afryki | 15 | 31.05.2012 22:48 |