20.03.2023, 11:43 | #431 |
ABS na asfalcie zarówno w NC jak i obecnie CRF załącza mi się przy każdej jeździe /niemal/ przy hamowaniu tyłem przed winklami gdzie jadę dynamicznie - w sumie nawet nieźle bo czuć uślizg chyba wyraźniej niż gdyby to było bez ABS.
wyłączyć ma się nie dać na stałe - jeśli jest system to ma działać domyślnie. a że z dupy jest wyłączanie przez wielowarstwowe menu to już inna sprawa. sami chcieliście
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
20.03.2023, 13:57 | #432 |
Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Ruda Śląska
Posty: 180
Motocykl: CRF 1100
Online: 4 dni 2 godz 6 min 0
|
złożone menu wyłączenia ABS powoduje że na przelotach asfaltowych między off nie aktywuję ABS. Także realnie jest to słabe.
pozdrawiam Marcin Jan
__________________
Pozdrawiam Marcin Jan Mistrz prostej spod świateł |
20.03.2023, 14:34 | #433 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
jeżeli już tak bardzo producent dostaje sraczki to po włączeniu stacyjki wystarczy wyświetlić komunikat o wyłączonym ABS i wymusić jego potwierdzenie ale jednym kliknięciem a nie grzebaniem od nowa po menu. Rozwiązanie z jednym przyciskiem ale na wierzchu też jest do zaakceptowania.
|
20.03.2023, 19:16 | #434 |
Wracając do Transalpa, byłem dzisiaj u krakowskiego dealera, wszystkie sztuki na do lipca odbiór się sprzedały. A tak miało n8e być klientów:-)
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
|
20.03.2023, 19:29 | #435 |
Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 308
Motocykl: Tuareg
Przebieg: rośnie
Online: 2 miesiące 21 godz 1 min 54 s
|
Ja dziś wszedłem do salonu Profi Honda w Łodzi - było trzech handlowców i sześciu klientów - oglądających, pytających, już finalizujących jakieś formalności. Chciałem zapytać o coś, ale po 5 minutach czekania odpuściłem, chyba im się jednak interes kręci, mimo tych płaczów, że drogo, że umówimy się i nie będziemy kupować, a producenci będą MUSIELI obniżyć ceny... nic z tych rzeczy panowie. Motocykle są drogie (chyba nigdy nie były tanie) i sprzedają się dobrze.
|
20.03.2023, 20:58 | #436 |
W L duża większość idzie za wschodnią granicę, koleżka powiedział masz nowe dawaj każdą ilość sprzedam.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
20.03.2023, 21:24 | #437 |
Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 308
Motocykl: Tuareg
Przebieg: rośnie
Online: 2 miesiące 21 godz 1 min 54 s
|
W sensie, że Ukraińcy przyjeżdżają, wszystkie nowe motocykle w salonach w Lublinie wykupują i wywożą je na Ukrainę
|
20.03.2023, 21:57 | #438 |
Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
|
20.03.2023, 23:24 | #439 |
Dodaj Białoruś i Rosję, mowa o Hondzie.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
26.04.2023, 09:43 | #440 |
Taka ciekawostką w kontekście sprzedaży nowego Transalpa. Jeszcze go w statystykach nie ma, niektórzy wróżą mu słaba sprzedaż, a tu proszę, Benelli spada z pierwszego miejsca , Afryka wskakuje. Zastanawiam się co to będzie jak Trampek już się zadomowi. To co prawda Italia ale jakiś tam feedback jest.
https://www.scigacz.pl/Honda,Africa,...azy,47268.html Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
|