20.04.2023, 12:04 | #751 |
Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 130
Online: 1 tydzień 15 godz 2 min 59 s
|
w temacie ochrony choojowych plastików takie gmole do Rally
https://www.fullgarage.pl/gmole-outb...crf-300-rally/
__________________
Szanuj lasy. Ty też kiedyś możesz zostać Partyzantem... |
20.04.2023, 12:25 | #752 |
Pisaliśmy wyżej o nich, że chronią nie to co trzeba.
|
|
20.04.2023, 13:56 | #753 |
Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 130
Online: 1 tydzień 15 godz 2 min 59 s
|
tak deko sie nie cofalem😏
akurat widzialem ostatnie wpisy o tych drogich SRC. a te 2,3 kg go L-ki warte cos? czy plasticzaki na boki silnika zalozyc lepiej? link: https://moto-tour.com.pl/pl/products...8aArjKEALw_wcB te z ali polowe tansze od R&G, w obu trzeba przerabiac lewa strone, no i waga z pol kilo tylko. https://a.aliexpress.com/_mObLvg8 Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
__________________
Szanuj lasy. Ty też kiedyś możesz zostać Partyzantem... |
23.04.2023, 21:47 | #754 | |
Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Cytat:
|
|
24.04.2023, 22:40 | #755 |
Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 130
Online: 1 tydzień 15 godz 2 min 59 s
|
Dzięki. Zastanawiałem się nad tematem i dodawanie kolejnych kg do 27 konnego muła nie ma sensu. Ewentualnie jedynie lekkie plastik na boki silnika.
Jak tam GasGas? Będziesz robił osobny temat? Jedna stajnia a dużo tańsza od Kata czy Huski.
__________________
Szanuj lasy. Ty też kiedyś możesz zostać Partyzantem... |
25.04.2023, 15:29 | #756 |
Zarejestrowany: Jun 2022
Miasto: Rzeszów
Posty: 30
Motocykl: CRF300l
Online: 17 godz 1 min 37 s
|
|
25.05.2023, 11:19 | #757 |
Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 130
Online: 1 tydzień 15 godz 2 min 59 s
|
No nie raczej, tylko na 100%, ale z gówna bata nie ukręcisz. co by nie robić, Ciągle będzie to muł. Trzeba być zadowolonym z tego, co się ma, a jedyną słuszną modyfikacją na chwile obecną jest uzbieranie na huskę 701/kata 690/gasgas es700. Chyba ze Japończycy coś wprowadzą, ale kiedy to będzie?
Teraz zostaje ujeżdżać, doskonalić umiejętności. silnik wystarczy na popyerdalanie 80-100 po polnych drogach, a wyprowadzenie z upadku daje pewnie nie mniejszą satysfakcję niż na lepszej maszynie. Jazda w terenie na tych choojowych fabrycznych laczkach też w przyszłości zaprocentuje. Na razie zostaje na prowizorce i boki silnika mam oklejone taśmą karbonową. może kupię plasticzane osłony i to będzie ostatni pomocny bajer. Jeszcze o Adventure Spec Mini Fairing dedykowanej dla "czysetki" Ly. Jak wiadomo wcześniej oferowana owiewka do 250/300 zasłaniała wskaźniki u góry i mieli wprowadzić dedykowaną do 300L. No i jest niby. Angole odjebali taki numer, że do starej dodali tuleje dystansowe i dłuższe śruby zamiast fabrycznych. W efekcie widzisz wskaźniki a owiewka jest wysunięta do przodu, nie jest w jednej linii z czachą. Szczegół dla estetów. Imo jedyna owiewka, która ma solidny olastik, Ta Zety pewnie przy porządnej glebie rozsypie się i 7 stów psu w budę.
__________________
Szanuj lasy. Ty też kiedyś możesz zostać Partyzantem... Ostatnio edytowane przez Krisstel : 25.05.2023 o 12:19 Powód: literówki |
01.06.2023, 12:10 | #758 |
Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Krisstel przepraszam za brak odpowiedzi jakoś mi to umknęło.
Jechanie 80-100 szutrem ceerefką to już kaskaderka. Wszyscy gadają, że najważniejsze umiejętności, nieważny sprzęt. Pierwsza cześć zdania racja, ale druga to już dupa. Dopiero jak przesiadłem się na GG zobaczyłem jak duża różnica jest w prowadzeniu, w zawieszeniu, w geometrii. Nie chcę się bardzo rozpisywać bo to jednak wątek o Hondzie, ale dla porównania powiem, że w ogóle nie żałuję zamiany. Moto jest odrobinę cięższe, ale nie czuć tego za bardzo. W ciężkim terenie ale takim naprawdę ciężkim typu wąwozy jednak odrobinę bardziej wolałem hondę, bo ma lepszy promień skrętu i przez brak mocy nie traci od razu trakcji, bo tutaj ledwie manetkę ruszę i przez potężny moment obrotowy zrywa laczka. Szkoda, że nie ma nic pomiędzy tymi motocyklami bo 300L to słaby osiołek, a 690/700/701 to potwór ale na szczeście po 2019 wszystkie są cywilizowane, liniowo oddaje moc, ma kontrolę trakcji która przydaje się na powrocie z terenu kiedy już jestem zmęczony i łatwo o błąd. Pozostaje nam czekać, aż wyjdzie nowsza 390 która ma bardziej przypominać 300rally. Podsumowując bardzo polecam, nadaje się do powolnego szwenduro tak samo jak Honda. |
01.06.2023, 12:20 | #759 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Ło Panie. Niezłą wieżę popełniłeś.
|
01.06.2023, 12:50 | #760 |
Wątek hondy ale GG wygląda kozacko
|
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 12:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |