Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.04.2024, 10:54   #871
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,330
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 65k+25k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 24 min 11 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał neuro Zobacz post
Dziękuję Danny!
Zamawiam właśnie wydech V4.
Super wybór tylko pamiętaj że wszystko ponad V1 kieruje strugę na tylne kierunki i je topi więc jeśli jeszcze nie zmieniłeś na jakieś małe ledy to najprawdopodobniej będziesz musiał to zrobić.

Jak już zamontujesz to daj fotkę jak to siadło.
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.04.2024, 11:24   #872
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,330
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 65k+25k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 24 min 11 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Danny Zobacz post
Nie no badanie świateł to chyba akurat każdy diagnosta dumnie przeprowadzi ale spoko, koło CPN'u Stenki na Kowalach też są fajne chłopaki i nie spodziewam się problemów w tym konkretnym aspekcie. Tak czy inaczej, dzięki za namiar!
Zdałem!
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.04.2024, 09:54   #873
neuro
 
neuro's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: KRK
Posty: 13
Motocykl: CRF300L
neuro jest na dystyngowanej drodze
Online: 20 godz 12 min 34 s
Domyślnie

Sexy bagażnik od Rally Raid. Nie psuje linii motka, a spełnia swoją funkcję.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg RRtail1.jpg (172.7 KB, 33 wyświetleń)
Typ pliku: jpg RRtail2.jpg (240.9 KB, 27 wyświetleń)
neuro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.04.2024, 00:57   #874
hornet


Zarejestrowany: Feb 2024
Miasto: Jelenia Góra
Posty: 1
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hornet jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 godz 57 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał neuro Zobacz post
Sexy bagażnik od Rally Raid. Nie psuje linii motka, a spełnia swoją funkcję.
Cześć, zamawiałeś z Anglii czy znalazłeś na miejscu ?
hornet jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.05.2024, 10:30   #875
neuro
 
neuro's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: KRK
Posty: 13
Motocykl: CRF300L
neuro jest na dystyngowanej drodze
Online: 20 godz 12 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał hornet Zobacz post
Cześć, zamawiałeś z Anglii czy znalazłeś na miejscu ?
Przywieziony z UK razem z zawiasem RR.
neuro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.05.2024, 12:53   #876
neuro
 
neuro's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: KRK
Posty: 13
Motocykl: CRF300L
neuro jest na dystyngowanej drodze
Online: 20 godz 12 min 34 s
Domyślnie

FYI: 550Performance ma już dostępną opcja fleszowania ECU w europejskich modelach CRF300.
Tutaj wideo człowieka, z którym korespondowałem.
Twierdzi, że przesyłka w obie strony (trzeba wysłać do juesej, jeśli nie chce się kupować nowego ECU) trwała ok. 2 tygodni.

https://www.youtube.com/watch?v=0Dh0g1QIY7A


neuro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.05.2024, 14:45   #877
janina


Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 20
Motocykl: crf300l
janina jest na dystyngowanej drodze
Online: 8 godz 30 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał neuro Zobacz post
FYI: 550Performance ma już dostępną opcja fleszowania ECU w europejskich modelach CRF300.
Tutaj wideo człowieka, z którym korespondowałem.
Twierdzi, że przesyłka w obie strony (trzeba wysłać do juesej, jeśli nie chce się kupować nowego ECU) trwała ok. 2 tygodni.
[...]
2 tygodnie w jedną stronę? Cło?

Dobrze, że w końcu jest dostępny soft od 550performance. Sporo aktualizowali ale najważniejsze to "Engine speed limiter set to 11000 RPM". Filmik z testów wygląda obiecująco. Gdyby nie 'ekologia' to możliwe, że CRFa z fabryki tak by wyjeżdżała.

Chłopak z filmu pokazuje też jak zawieszenie RR powinno działać i to jest sztos, miękko ale nie gumowo.
https://youtu.be/61MEopUr3sU?si=wLHU9bbHWUwhsOnV

Ostatnio edytowane przez janina : 20.05.2024 o 17:02
janina jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.05.2024, 23:51   #878
neuro
 
neuro's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: KRK
Posty: 13
Motocykl: CRF300L
neuro jest na dystyngowanej drodze
Online: 20 godz 12 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał janina Zobacz post
2 tygodnie w jedną stronę? Cło?
W obie strony. Cło pewnie trzeba by doliczyć, choć jest opcja powracającej przesyłki (nie testowałem).
Gdy wróci mój drugi motek, to chyba się skuszę.

P.
neuro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.06.2024, 17:59   #879
neuro
 
neuro's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: KRK
Posty: 13
Motocykl: CRF300L
neuro jest na dystyngowanej drodze
Online: 20 godz 12 min 34 s
Cool MotoX V4 - wrażenia

Zamontowałem w końcu MotoX V4 i poszwendałem się nieco po skałkach.
Wizualnie - super, montaż (z demontażem tłumika OEM) jakieś 20 minut.
Wszystko ładnie spasowane, zjazd z masą jakieś 2.5kg.
Pierwsze wrażenia z jazdy: jest niestety nieco głośniej, choć bez tragedii. Bez DBkillera jest baaaaardzo głośno. Wiem, bo go dziś zgubiłem przy którymś ostrzejszym podjeździe. Wracając przez miasto czułem się jak wieśniak :/
Może to subiektywne, ale mam wrażenie, że moto żwawiej/płynniej reaguje na przepustnicę po zmianie.
Wie ktoś może, czy "uniwersalne" dbkillery spasują do puszki MotoX?
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg motox.jpg (660.1 KB, 33 wyświetleń)
neuro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.06.2024, 13:58   #880
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,330
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 65k+25k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 24 min 11 s
Domyślnie

Wjechał nowy set opon, tym razem badam co takiego jest w Dunlopie D606 że kosztuje dwa razy tyle co inne gumy na tył. Założyłem dziwny rozmiar 120/90/18 a do tego na przód wjechał sprawdzony MC360 mid-hard 90/90/21.

Stale też szukam złotego środka w ustawieniach tłumienia odbicia mojego amortyzatora YSS. Poklikałem też ostatnio trochę u kolegi bo nie ruszał od kiedy kupił, ostrzegłem żeby uważał bo tył wytłumiony to i moto chętniej na koło będzie szło, nie minęło więcej niż pół godziny i miał moto na klacie a blachę w trawie
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_4567.jpg (266.2 KB, 20 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_4577.jpg (1.03 MB, 29 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_4555.jpg (973.2 KB, 27 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_4563.jpg (1.52 MB, 30 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_4561.jpg (1.26 MB, 23 wyświetleń)
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Modyfikacje Husqvarna 701 7Greg Husqvarna 701 502 02.11.2024 12:05
Modyfikacje przy DCT mdxmd NAT - Warsztat 30 03.04.2019 11:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.