02.12.2024, 11:18 | #21 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,503
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 2 godz 46 min 46 s
|
uprzejmie proponuję skupić się na wątku
|
02.12.2024, 11:21 | #22 | |
Cytat:
Tu masz przykład jak dziają firmy, w tym cudownym chińskim świecie, który chcesz nam zafundować: "In a landmark ruling, the court ordered the liquidation of the firm, which is the worldâs most indebted property developer, with over $300bn in liabilities. " https://www.economist.com/finance-an...E&gclsrc=aw.ds Skup się może na bimbrze i koparce, bo tam pewnie i wiedzę i doświadczenie masz większe. |
||
02.12.2024, 11:36 | #23 |
Fazi przez Zet
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,711
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 1 tydzień 4 dni 13 godz 51 min 17 s
|
Ale komu każe robic cokolwiek z Chinami?
Dobra, handlujcie z Niemcami ile wlezie, jeszcze 99 dziur na geotermię i będzie zwilino. Jest super , mówię wam będzie lepiej. Spełniając prośbę mdxmd, nie mam więcej do powiedzenia do tematu wątku. 3mcie się i życzę aby wasze fabryki szły pełna parą.
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
02.12.2024, 11:39 | #24 |
Jak tylko dostana tak wielkie wsparcie od rządku jak fabryki w Chinach to możesz o to być spokojny:
https://www.cnbc.com/2024/06/21/chin...csis-says.html https://www.technologyreview.com/202...c-cars-policy/ https://www.globalfleet.com/en/manuf...vehicle&curl=1 https://www.technologyreview.com/202...c-cars-policy/ Poczytaj. Tylko ze zrozumieniem. |
|
02.12.2024, 11:59 | #25 |
Fazi przez Zet
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,711
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 1 tydzień 4 dni 13 godz 51 min 17 s
|
No to zasypać KTMa pieniędzmi z dotacji i będzie lepiej i dalej produkować. Jakie to proste.
Koparka kariery nie zrobię, pisałem Ci kiedyś. Nie mogę nią zarabiać pieniędzy. ze względu na jej wiek, nie spełnia wymogów bezpieczeństwa , więc mogę tylko na własnej działce pracować. Choćby brakuje jej zamków hydraulicznych jakby wąż hydrauliczny miał pęknąć. Chyba że wezmę dotacje i kupię nowa, bo ta starą nie jestem w stanie zarobić sobie sam na nową.
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
02.12.2024, 12:08 | #26 |
Proste to jest tylko w Twojej głowie. Ale potem kończy się bimber i rzeczywistość tak różowa już nie jest.
Ale skoro tak tę ChRL zachwalasz to pewnie sporo na jej temat wiesz i wiesz również jak oprócz sprawnej gospodarki, sprawnie działa u nich regulacja i kontrola Internetu. Podziel się więc, jak długo, Twoim zdaniem, rząd chiński (lub jego elter ego w Europie) zezwoliłby na wypisywanie przez Ciebie tych andronów? (na marginesie, szczegółowych rozwiązań dotacyjnych w Niemczech nie znam, ale PL to na dofinansowanie do koparki nie miałbyś szans, wyłączając kasę z UP, ale to tylko 40 kPLN, co przy koszcie koparki jest żadną kasą. Szukaj więc dalej). |
|
02.12.2024, 13:27 | #27 | |
Zarejestrowany: Aug 2008
Posty: 392
Motocykl: RD03
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 dzień 22 godz 6 min 2 s
|
Cytat:
|
|
02.12.2024, 13:28 | #28 |
Zamki można było założyć :/ przed wypadkiem.
Niestety przepisy BHP pisane są krwią ofiar.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
02.12.2024, 14:14 | #29 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,503
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 2 godz 46 min 46 s
|
takie rygorystyczne przepisy przydałyby się na przejazdach kolejowych bo obecne systemy bezpieczeństwa to większe zagrożenie niż ich brak.. auto na przejeździe a szlaban mu się zamyka przed maską
|
02.12.2024, 15:28 | #30 |
Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Doruchów
Posty: 59
Motocykl: Była CRF1000L, jest KTM 1290 SAS
Online: 5 dni 13 godz 55 min 51 s
|
Małe sprostowanie zaczerpnięte z artykułu Motogen:
W ostatni piątek i sobotę listopada, polskie media mainstreamowe obiegła wiadomość, że KTM ogłosił upadłość. To fake news â wynika prawdopodobnie z nieprecyzyjnego odczytania komunikatu po niemiecku. KTM (Prierer Mobilty) faktycznie ma poważne problemy finansowe. W piątek 29. listopada złożony został w sądzie wniosek nie o bankructwo/upadłość, ale o wdrożenie postępowania restrukturyzacyjnego. |