08.12.2024, 10:44 | #71 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,057
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 3 dni 20 godz 32 min 40 s
|
deklarowany zasieg przy stalej predkosci 80km/h = 84km. ładowanie 'z gniazdka' w USA/Kanadzie 1h30m albo 5h15m w zaleznosci od konfiguracji sieci w budynku, masa 187 kg, cena bez podatkow 66 tys pln. gamechanger. u polskiego dilera kosztuje 75 tys pln i waży 81kg...
https://atvdealers.pl/shop/evmotory/can-am-origin-2025/
__________________
buziaki |
08.12.2024, 11:01 | #72 |
Do "dziurawego" miasta lub dojazdu "bokami" do pracy styknie.
Dzieciakom bębenków nie uszkodzisz, babci torebka nie wypadnie i nie śmierdzi. Pojazdy nie są dla "naszego" pokolenia. To dla pokolenia dzieciaków, które hulajnogami czy rowerami elektrycznymi popyla po mieście. |
|
08.12.2024, 11:05 | #73 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,057
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 3 dni 20 godz 32 min 40 s
|
no to po co im do tego 21/18 cali, wyglad adv i usd kayaby z przodu? plus 187kg? to jest 'miejski motocykl? to wyglada i waży jak T7 yamahy. wszystko to w cenie samochodu.
__________________
buziaki |
08.12.2024, 11:44 | #74 |
To ciągłe rozwiercanie silników spalinowych w kolejnych modelach motocykli to także downsizing.
No i yamaha z 400 zrobiła 300 w xmaxie. |
|
08.12.2024, 11:48 | #75 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,057
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 3 dni 20 godz 32 min 40 s
|
a tego to nie zrozumiałem. na moje to mocno sie odradza segment, ktory na kilkanascie lat zniknal tj. 300-450. przez ostatnie 3-4 lata pojawilo sie sporo motocykli, dla osob ktore nie koniecznie musza miec litr pod dupa. tyle, ze te motocykle palac ~3l/100 przejada na zbiorniku 400km i kosztuje ~20-25 tys pln. bardzo lubie ten segment i sie mu przygladam bardziej niz ciagnikom siodłowym 1250ccm.
__________________
buziaki |
08.12.2024, 11:57 | #76 |
crf 1000 vs 1100.
Podniesiono pojemność silnika. Moc prawie taka sama. To dla mnie "ukryty downsizing". Gdyby zostawili litra i przystosowali do normy euro 5 musieliby zmniejszyć moc. Chyba, że się mylę. Gdzieś widziałem materiał o elektrycznym moto z usa, które na torze biło na łeb spalinówki. ALE dostał bana. |
|
08.12.2024, 12:00 | #77 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,057
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 3 dni 20 godz 32 min 40 s
|
a co to ma do oderwanych od rzeczywistosci elektrycznych can-am bo chyba o tym pisalismy jeszcze przed chwila? mnie tez wkurza, ze makaron teraz jest 400g a nie 500g wystarczyloby nie wprowadzac normy euro5. potrzebna nam jest jak psu piąta noga.
__________________
buziaki |
08.12.2024, 12:06 | #78 |
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
08.12.2024, 12:34 | #79 |
Jesz makaron? Po co?
Zbędne węgleprzy nadwadze. Przerzuć się na nabiał i tłuszcze. Mi pomogło bardzo. Jeżdżąc codziennie po miastach DE czuję różnicę w jakości powietrza moim nadrażliwym węchem. Na autostradzie wyczuję na kilometr każde auto z literką H na końcu rejestracji. Wjeżdżając do Polski jest tragedia. A gość tnący katalizator dla 3 koni mechanicznych powinien mieć swoje miejsce w piekle. |
|
08.12.2024, 12:40 | #80 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,057
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 3 dni 20 godz 32 min 40 s
|
to może na lotnisku w kolumbii warto się zatrudnic? a katalizatorow od 20 lat sie juz nie wycina.
__________________
buziaki |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |