|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11.01.2025, 16:05 | #1531 |
Zakonserwowany
|
Potrzebuje do montażu tłoka z pierścieniami w cylindrze. Używałem coś tego typu https://www.vespatime.it/it/ricambi-...11.gp.10293.uw Nie koniecznie musi być identyczne, ale ma działać.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
11.01.2025, 17:31 | #1532 |
pisze, ze dostepne i cena nie zabija:
https://www.techman.com.pl/product/piston-ring-tool/ firma z siedziba w warszawie a nie jakas azja z dostawa za 3 tygodnie
__________________
buziaki |
|
11.01.2025, 17:57 | #1533 |
Zakonserwowany
|
Dzięki, ja to nie potrafię nic znaleźć .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
17.01.2025, 10:33 | #1534 |
hola amigos!
mam pytanie czy ktoś z Was używał produktów - lutownic - firmy Weller? uprzykrzyło mi się ciągłe wymienianie grotów w moich polskich ZDZ i sie rozgladam za czymś solidnym, na zasadzie: raz a dobrze. pytanie brzmi: czy wysokie ceny produktów Weller-a mają pokrycie w jakości, czy płaci się tylko za znaczek i lepiej kupić jakieś marketowe NEO bądź Yato za 1/3 ceny Weller-a? w końcu lutownica to nie prom kosmiczny. dzieki za konkretne odpowiedzi - pod uwagę biorę ten model: WLG940023C
__________________
buziaki |
|
17.01.2025, 10:41 | #1535 |
To nie jest kwestia lutownicy tylko grota. Zwykły z miedzianego przewodu pada zawsze szybko ale są specjalne groty utwardzane które są długowieczne.
P.S. nie wiem jaką masz lutownice ale grot ( grubość) musi być dobrany do mocy lutownicy. Zobacz sobie przykładowy grot LT-30 / LT-20 Albo: Weller 7135 |
|
17.01.2025, 11:01 | #1536 |
wszystko wiem - ojciec naprawial RTV od 1974 roku wiec wychowalem sie w zapachu kalafoni. uzywam lutownic o duzych mocach bo przy motocyklach przewod szybko odbiera cieplo. co bym jednak nie zalozyl z miedzi przy mocy 180W pada dosc szybko. do tego padaja swicze od spustu. chodzi mi o ogolna jakosc wykonania - solidnosc obudowy, trwalosc kabla itd. do tego Wellera jest dedykowany grot - to wiem.
p.s. grotow, ktore podales nie zamontuje w polskiej ZDZ
__________________
buziaki |
|
17.01.2025, 11:07 | #1537 |
IMO do takich zastosowań to nie transformatorowa tylko kolbową lutownice potrzebujesz.
|
|
17.01.2025, 11:13 | #1538 |
Weller to naprawdę solidna firma i produkty tej firmy starczają na długo. Jest jednak fajna alternatywa: polski Elwik. Strona ich teraz ma jakieś problemy techniczne , ale lutownice robili dobre. Taką np. stację RT-24 mam już od przeszło 20 lat. Przeszła wiele,ale wciąż działa i to moja ulubiona lutownica. 80W mocy wystarczy to większości zastosowań.
PS. Właśnie doczytałem, że moc >100W. W takim układzie tak jak wyżej napisane, raczej kolba zostaje. |
|
17.01.2025, 11:26 | #1539 |
ten weller ma 100/140W - wiem dlaczego nie chce kolby do pracy przy podnosniku - to nie jest do pracy na stole montażowym. ZDZ mam 180W i 200W i robia mega robote poza wadami jw. biore wellera.
__________________
buziaki |
|
17.01.2025, 11:38 | #1540 |
Nie wiem co dokładnie lutujesz, ale ja naprawiam trochę elektronikę w autach i było może z 5 przypadków gdzie przydałoby się wiecej mocy. Większa moc to większa waga, grubsze kable, mniejsza poręczność. Na wyjazdowe akcje gdzie prundu ni ma , mam gazową z Dremela. Świetna sprawa i daje radę.
|
|