12.01.2025, 20:43 | #791 |
Administrator
|
Oprócz małej masy to jeszcze lekka w prowadzeniu w stosunku do pozostałych XRV i nie tylko.
__________________
AT03 |
13.01.2025, 07:07 | #792 |
nie uwazam, zeby to 193kg to byl jakis wybitny wynik. transalp VH-06 z 1987 z silnikiem mniejszym jedynie o 50ccm wazyl zaledwie 175kg i to jest godne podziwu. wiadomo, ze inne lagi, masywniejsza rama, wiekszy zbiornik itd. ale szau ja tu nie widze. szau to jest dla mnie 198kg Tigera 1050 i KTM 990 SMT.
p.s. a ze konstrukcje XRV uważam, za wyjatkowo durną to już chyba wszyscy wiedzą. za dużo sake chłopaki wypili przy projektowaniu
__________________
buziaki |
|
13.01.2025, 07:19 | #793 |
Administrator
|
Jak zwykle zależy od wytycznych i do czego porównujemy , do tego czego oczekujemy i na jak długo.
Także każde porównanie może być tak samo dobre jak i bezużyteczne
__________________
AT03 |
13.01.2025, 09:33 | #794 | |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,098
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 7 godz 43 min 14 s
|
Cytat:
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
|
13.01.2025, 09:47 | #795 |
tak to jest jak sie z czopera robi enduro. DR600 z 1987 suchy wazy według papierow 139kg.
dla przykładu duzym skokiem dla TDM byla wersja 900. ostatnie 850, czyli wersja 4TX ważyła sucha 210kg. 900 która pojawiła się w 2002 sucha waży rewelacyjne 190kg.
__________________
buziaki |
|
13.01.2025, 15:36 | #796 |
to mnie zaskoczyłeś Szymek! w życiu nie dałbym 900 poniżej 200kg! zajebioza - takie dyskusyjne dla mnie to 900 ale bardzo chwalone. nigdy nie miałem - nie wiem czy zdążę z tymi wszystkimi co jeszcze nie miałem :/ feck. czas ucieka :/
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
13.01.2025, 15:40 | #797 |
Kumpel mial 900 pojeżdziłem trochę problemem jest jazda powolna w korkach mieście itp. Bardzo szarpiący silnik kumpel dlatego sprzedał, ale poza miastem na winkle itp lux maszyna, pali niewiele mocy ok.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
13.01.2025, 16:16 | #798 |
wg mnie TDM900 to jedna z najbardziej niedocenianych maszyn. mozna ja kupic za naprawde swietne pieniadze. jest bardzo dobrze wykonana - stara szkola. ja nie lubie prowadzic zadnych z TDM bo irytuja mnie waskie kierownice o dziwnym kształcie w tej rodzinie i motocykle sa dla mnie zbyt podsterowne - trzeba je 'zmuszac' do skrecania. innymi slowami - nie prowadza sie 'same' ale na kazdy zakret trzeba miec pomysl i go zrealizowac bo inaczej pojedzie sie prosto. dla mnie na dluzsza mete to meczace bo wymaga skupienia uwagi, albo ja po prostu mam zla technike. z zalet jak wyzej: jakosc, jakosc, jakosc.
na fotce oryginalna 'barania' kierownica ale widze na sieci, ze sporo osob zmienia ja na szersza i bardziej płaską.
__________________
buziaki |
|
13.01.2025, 16:24 | #799 |
Koleżka ujeżdżał TDM900 chyba 5 sezonów, dużo z kobitą Hiszpania, Bałkany też był i nie marudził oprócz ujowej drogi kole Ostrowa gdzie ja w viadrze tego nawet nie zauważyłem
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
13.01.2025, 16:34 | #800 |
jak tylko komus pasuje prowadzenie to za 13-16 tys pln super turystyk. ta z fotki stoi na mobile.de za 3700e do rozmowy z przebiegiem 40 tys km. ABS 2005 rok. duzo motocykla za rozsadne pieniadze.
__________________
buziaki |
|