|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
12.06.2010, 17:26 | #1 |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Warszawa - Wawer
Posty: 29
Motocykl: RD07a
Online: 12 godz 46 min 22 s
|
Metromierz Explona - jak podłączyć
Cześć Panowie, chcę na AT przygotować roadbook/itinerer na część trasy na imprezę TYRAWA SOLNA II SZUTER PARTY i szukam info jak podłączyć metromierz Explony do mojej AT. W quadzie mam to podłączone do kabelka z impulsami biegnącego do komputera. W Afri nie mam pojęcia czy muszę dokupić czujnik indukcyjny czy można jakoś wykorzystać impulsy dochodzące do TripMastera? W końcu TripMaster dostaje skądś impulsy do zliczania przebiegu! Tylko skąd? Oczywiście podłączenie do TripMastera byłoby szybsze i wygodniejsze, ale nie mam pojęcia, do którego kabelka można się wpiąć i czy nie zakłóci to pracy Tripa... Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Maciek "Śmigło" P.S.1 Explonę kalibruje się na "wzorcowym" kilometrze, tak więc ważne jest tylko, żeby liczba impulsów wystarczała do w miarę dokładnych pomiarów rzędu 10-20 metrów. P.S.2 jak się nie uda przełożyć Explony do AT, to część trasy wyznaczę Rinconem, ale boję się, że wtedy kilka Afryk może nie ukończyć przejazdu |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
gdzie podłączyć woltomierz i gps | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 13.02.2014 22:07 |