|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
31.03.2008, 11:34 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 229
Motocykl: RD07a
Online: 1 dzień 6 godz 56 min 42 s
|
Z tego co sie orientuje to lepiej sie oplaca kupic uzywke silnik niz wymieniac walek. (koszt uszczelek juz cie zabije) ja bym kupil dobra zebatka nowy lancuch i scotoiler i zaspawac to i masz na 50.000km spokoj.
PS zmienialem zebatke niedawno bo byla juz zuzyta i nawet na walek nie patrzylem ale wiem ze nowa zebatka wchodzila ciezko na walek i ze trzeba troszke bylo popukac mlotkiem. Nie przejmuj sie, jestes nie pierwszy i ostatni co wymienia niezniszczalny motor afryki z powodu walka. Przy nastepnym zakupie lepiej zerknac na walek i masz spokoj. Ostatnio edytowane przez dj.1 : 31.03.2008 o 11:46 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przednia zębatka jak montować | Kazmir | Rama, zawieszenia, napęd | 30 | 03.11.2024 06:22 |
Luzy zębatki - klej Loctite do wielowypustów? | Zając | Rama, zawieszenia, napęd | 111 | 10.05.2022 18:09 |
Zębatka przednia 17 | imbryk | Wszystko dla Afryki | 29 | 12.03.2013 12:08 |