Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.08.2010, 23:49   #11
erni
Cichy wielbiciel AT


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Lublin
Posty: 19
Motocykl: nie mam AT jeszcze
erni jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 39 min 36 s
Domyślnie

Fakt o zmiennej polaryzacji nie pomyślałem.
Co do żarówek przeciwnej strony, to tyle wiedziałem. Nie wiedziałem tylko dla czego żaróweczka sygnalizacji miała by działać, skoro szeregowo za nią jest jeszcze inna żarówka. Skoro obie pracują na 12V i są w szeregu to będą wymagały zasilania 24V. Jak w choince. Taki szkolny tok myślenia pokutował u mnie w głowie. Na szczęście na elektrodzie postawili mnie już do pionu. Sygnalizator ma kilka razy mniejszą moc niż kierunek, tzn że wymaga też proporcjonalnie mniejszego prądu do rozżarzenia żarnika. No i wszystko jasne...
__________________
Jaka tego jest przyczyna, ja z Lublina, ty z Lublina...
erni jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.