|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
17.09.2010, 01:12 | #11 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 39
Motocykl: RD04
Online: 5 dni 1 godz 39 min 38 s
|
Udało się!! Trochę czasu to zajęło, ale co najważniejsze działa wszystko xD Dzięki za pomoc.
Nie zwróciłem uwagi na to jak powinien być zamontowany stelażyk styczników od korpusu. Wkładając zestaw naprawczy przykręciłem śrubki, przewody, polutowałem co trzeba i myślałem że to wystarczy. Jednak jak się później okazało źle były ułożone ruchome elementy styczników. Dodatkowo ten walcowy fragment wystający z pompy jest nacięty w pewnym miejscu i w to miejsce trzeba włożyć fragment ramy tego zestawu naprawczego. Dla niektórych to pewnie oczywiste, ale ja o tym nie wiedziałem i dlatego miałem problemy z tym, aby pompa zaczęła poprawnie działać. Najważniejsze że się wszystko udało. Ostatnio edytowane przez wieczny : 17.09.2010 o 02:11 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nie chce jechać | Koń | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 05.08.2012 01:37 |
Nie chce jechać... | Marfor | Układ elektryczny i zapłonowy | 18 | 28.06.2011 16:56 |