|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
21.10.2010, 18:56 | #13 |
Road legal
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Online: 3 tygodni 2 dni 5 godz 36 min 48 s
|
Nie wiem, gdyż nie ja na to wpadłem. Większość osi w rowerach* jest właśnie z cromoly. Zresztą nie tylko osi.
*bo chyba zapomniałem dodać, ja toczyłem do rowerów. Siły chyba mniejsze (BMX) ale wymagania te same. Odporność na zginanie i ścinanie. A tu coś od mądrzejszych. Stal ta ma jeden z największych stosunków wytrzymałości do masy ze wszystkich stali, który choć nie jest największy jest najbardziej opłacalny. Używa się jej głównie w częściach które muszą wytrzymać największe obciążenia rozciągania, zginania lub zrywania. Często w celu polepszenia właściwości stosuje się utwardzanie termiczne. Choć zawiera chrom, nie jest odporna na korozję jak stal nierdzewna. Wykorzystywana jest między innymi w produkcji ram samochodów wyścigowych, ram rowerowych, skrzyń biegów, tłoków, ogniw łańcuchowych itd.
__________________
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiar ośki koła przedniego | endumazi | Wszystko dla Afryki | 3 | 22.02.2012 22:51 |
"Dziwny" dźwięk z okolic przedniego koła | ArtiZet | Hamulce, kola, opony | 5 | 20.07.2011 02:04 |