|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
04.07.2008, 00:04 | #1 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
|
AkuLUMator...&^%$!!#
Tak jak w tytule, akulumator, a nie akumulator!!!!
Po cudach z pompą nadejszły wiekopomne chwiłe związane z aku. Otóż, rano śmigając do pracy, se odpaliłem Kózkę, i po jakichś 20 km motorek zgasiłem. I już nie odpaliłem - jeno rzężenie przekaźnika słychać było. Ale na pych odpaliła. Po sprawdzeniu ładowania i w ogóle wszystkiego okazało się, że 3-miesięczny akuLUMator poszedł się je...ć. Dostał wewnętrznego zwarcia i po ptokach. Bez mrugnięcia okiem piszę, że to marka M-LINE. Także odradzam. Włożyłem teraz sprawdzonego Moto Power. Zobaczymy, jak się będzie sprawował. Napiszcie, co macie w AT. Może w przyszłości komuś ta wiedza się przyda. P.S. mam nadzieję, że takiego tematu nie było..a jakby co..od przybytku głowa nie boli.. |