|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
25.05.2011, 20:17 | #11 |
Administrator
|
Tak się zastanawiam , czy może mając jeszcze dobry zdawczy nie można by go mocniej zahartować?
Wtedy to zębatka ulegała by zużyciu a wałek przez 300tyskm jak nowy. Hartowanie zębatki odpada bo coś musi być miętsze żeby obydwa lelementy nie pękały. Eksperymentował już ktoś z takim rozwiązaniem? Dodam że mimo 185tyskm wałek mam jeszcze w dobrym stanie a nowa zębatka wchodzi na niego suwliwie niemal bezluzowo. Po 12tyskm gdy przychodzi czas na wymianę przedniej jakieś luzy się pojawiają a wałek nadal w dobrej kondycji. Oznacza to że materiał zębatki bardziej ustępuje ( no i tak ma być) ale nie zaszkodzi może mimo wszystko utwardzić wielowpust wałka.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.05.2011 o 20:23 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przednia zębatka jak montować | Kazmir | Rama, zawieszenia, napęd | 30 | 03.11.2024 06:22 |
Luzy zębatki - klej Loctite do wielowypustów? | Zając | Rama, zawieszenia, napęd | 111 | 10.05.2022 18:09 |
Zębatka przednia 17 | imbryk | Wszystko dla Afryki | 29 | 12.03.2013 12:08 |