Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki

Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania!

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.08.2008, 00:12   #1
JarekAT
Centralny Jarek
 
JarekAT's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,215
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
JarekAT jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 4 min 11 s
Domyślnie Kto już przerabiał tripmastera (zworka SPD)

Czytałem, że jeśli chce się przerobić tripmastera żeby wyświetlał km/h trzeba wlutować opornik 10 kiloomów tylko nie jest tam napisane ile Wat ma on mieć.
Kupując w/w oporniki w sklepie nastraszyli mnie że jak nie dobiorę dobrze Watów opornika to może mi sie płytka spalić.
Proszę o podpowiedz tych którzy już to przerabiali.

Analogiczna sytuacja mam miejsce przy przeróbce z mil na km.
JarekAT jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Schemat elektryczny Tripmastera Fihu Układ elektryczny i zapłonowy 3 15.02.2013 16:07
błędne wskazania tripmastera Joncio Układ elektryczny i zapłonowy 5 26.05.2011 22:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.