Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.09.2008, 21:31   #33
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,659
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 12 godz 46 min 8 s
Domyślnie

Panowie, owszem do jady autostradowej przydało by się te 70KM i 6 bieg...
ale jak widać Honda postawiła na spokój i długowieczność przy prostocie konstrukcji co daje oczywiste rezultaty.
Jeżdżąc po bocznych drogach ( nie autostradach) Afryka spełnia swoje zadanie w zupełności.
Mi to wystarcza....mając jedyne 50KM.
Co do możliwości, skoro z silnika malucha , który wykazywał poziom techniczny dużo niższy niż produkty japońskie , wyciskano z jego 650cm2 do 80KM a prędkosci na torze do 200km/h.
to teoretycznie z silnika hondowskiego 750 też nie będzie problemu złapać taką moc.
Ale raczej można zapomnieć o sensownym spalaniu poniżej 8 litrów lub o przebiegach do jakich pierwotnie silnik Afryki został zaprojektowany.
No ale co kto lubi
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wtrysk w Afryce Wojak Układ elektryczny i zapłonowy 105 24.06.2024 22:30
Wtrysk i układ wydechowy. Pretor Uklad paliwowy i wydechowy 36 17.02.2009 19:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.