16.11.2012, 12:47 | #11 | |
Turysta DualSport
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
|
Cytat:
jak sprzedawca nie wystąpi do Lark Polska o fakturę korygującą, tak długo Lark Polska nic nie może (podobno) zrobić. A sprzedawca ma to gdzieś, nie odpowiada na maile, nie odbiera telefonów.... Czy ktoś z Was zna konkretną podstawę, na mocy której sprzedawca detaliczny jest zobowiązany do podjęcia takich działań? Albo podstawę, która reguluje umowy między nim a producentem (o łańcuchu dystrybucji, czy tak jakoś...). Z góry wdzięczny za pomoc.
__________________
Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś! |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 19:04 |