Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.08.2013, 16:55   #1
Rack


Zarejestrowany: Sep 2011
Posty: 21
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Rack jest na dystyngowanej drodze
Online: 18 godz 34 min 0
Domyślnie RD07 bierze dużo oleju.

Witam, mam pytanie do znawców. Mam zamiar kupić rd07 z 96r, za niewielką cene. Przebieg 90tys km. Znam osobe która nią jeździła. Motocykl bierze 1l/200km. Osoba twierdzi że to wina uszczelniaczy nad prowadnicami zaworów. Uważacie że warto pakować się w taki motocykl? Jest możliwość że to wina pierścionków ale przecież motocykl chodzi równo, pali na dotyk ma tyle mocy ile ma mieć.

1Czy możliwe ze motocykl jest zatarty i dlatego bierze olej pomimo że chodzi prawidłowo?
2Czy konieczne jest ściągnięcie głowicy aby wymienić uszczelniacze zaworów?
Rack jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.