Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.01.2014, 22:42   #10
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,946
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 5 dni 21 godz 29 min 33 s
Domyślnie

Oczywiście z tego co widzę z doświadczenia badawczego przy szukaniu tłumnika do afry porównywałem wielkości tłumików leovince do trampka jest taki sam jak do bandita, r6, tundercata, cbr600f, za to puszka leona do afry jest większa, w larsonie możesz sobie to posprawdzać.
Wielkość ma znaczenie.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wydech przelotowy DOMINATOR w AT ?? aciu Wszystko dla Afryki 19 26.11.2013 23:25


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.