Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.01.2014, 15:37   #21
kylo
 
kylo's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 523
Motocykl: CRF1000
kylo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 20 godz 18 min 44 s
Domyślnie

Nie chciałbym aby ten wpis uznany został za herezję.
Swego czasu przez 4lata ujeżdżałem Suzuki VX800, olej półsyntetyk 10W40 Castrol, do ok. prędkości 110 spożycie oleju było niezauważalne powyżej zaczynał zasysać do max 0,15l/100km i było to mocno uciążliwe.
Na ostatni sezon przed sprzedażą zalałem silnik motocyklowym minerałem 10W40 ...i chyba stał się cud, albo VX brzydził się tym olejem bo przestał go wciągać! A ja żałowałem, że nie zdecydowałem się wcześniej na takie posunięcie.
Teraz w starym GSie też zalewam minerał, tyle że 20W50 i pomimo tego co przedstawia tabelka powyżej od wymiany do wymiany nic nie muszę dolewać.
kylo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
silnik sizyrk Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 13.05.2014 18:24


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.