|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
26.01.2014, 15:37 | #21 |
Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 523
Motocykl: CRF1000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 20 godz 18 min 44 s
|
Nie chciałbym aby ten wpis uznany został za herezję.
Swego czasu przez 4lata ujeżdżałem Suzuki VX800, olej półsyntetyk 10W40 Castrol, do ok. prędkości 110 spożycie oleju było niezauważalne powyżej zaczynał zasysać do max 0,15l/100km i było to mocno uciążliwe. Na ostatni sezon przed sprzedażą zalałem silnik motocyklowym minerałem 10W40 ...i chyba stał się cud, albo VX brzydził się tym olejem bo przestał go wciągać! A ja żałowałem, że nie zdecydowałem się wcześniej na takie posunięcie. Teraz w starym GSie też zalewam minerał, tyle że 20W50 i pomimo tego co przedstawia tabelka powyżej od wymiany do wymiany nic nie muszę dolewać. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
silnik | sizyrk | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 13.05.2014 18:24 |