|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
07.04.2014, 21:52 | #28 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 901
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 min 5 s
|
Ale filtr się zatyka, a przy wyłapywaniu tak małych drobin wzrasta ciśnienie na filtrze i żeby zachować odpowiednie ciśnienie pracy za filtrem część oleju i tak pójdzie w układ niefiltrowana. W samochodzie wymieniam filtr 2 razy częściej niż olej. Jeżdże na pełnym syntetyku zalanym po mineralu. Silnik się poci, oleju praktycznie nie ubywa. Klekot ma ponad 300 tys przebiegu i 20 lat
|