![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Mam pytanie do Was jak można wybrnąć z tej sytuacji.
Po demontażu tłoków okazało się że luzy na połączeniach korba-sworzeń już przekracza normę ![]() Jak naprawić tanio i fachowo. Myślałem o nadwymiarowych sworzniach i rozwierceniu korb. Poradźcie coś jak macie jakieś doświadczenie w tym temacie. Dzięks! |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
korbowód | simson102477 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 04.06.2014 09:58 |
Zaworki iglicowe - 07 a 04, zużycie? | Olek | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 01.02.2012 22:26 |
korbowód/sworzeń/tłok | Sławekk | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 06.10.2009 20:52 |
Zużycie zębatki | Kudłaty Rysiek | Rama, zawieszenia, napęd | 36 | 10.06.2009 15:23 |
Jak założyć pierścień zabezpieczający sworzeń w KTM? | Lepi | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 11.03.2009 21:59 |