|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
21.05.2014, 12:03 | #9 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
Mam to samo, przód anakee, tył (śliska) mitas e-08
Na małych prędkościach podczas ostrych skrętów (zawracanie, itp) jazdy motor ma tendencje do zwalania się, kierownica zacieśnia skręt. Bardziej należy kontrolować kierownicę i balans ciałem, nacisk na podnóżki. Przy normalnych prędkościach w zakrętach jest odwrotnie - trzeba trochę popracować żeby ładnie pojechać. Trzeba się nauczyć. Po kilku przekładkach człowiek się przyzwyczaja, i już nie zwraca na to uwagi. Ale fizyka jest bezwzględna.
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stukanie lag przy odbiciu | wieczny | Rama, zawieszenia, napęd | 100 | 23.06.2024 20:07 |
coś mi ściąga na lewo | zombi | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 09.12.2011 04:03 |
Gasnie przy 5tys obr =( | Szaman | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 30.08.2009 21:41 |