|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
28.03.2016, 10:43 | #10 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
Przy montazu warto bysie pokusic o niski montaz.. W Afryce mam mam wysokie podniesienie kierownicy i to wpływa na odległość amora na kierze od punktu mocowania na ramie i powoduje ,ze długośc bolca jest nadmierna. To z kolei powoduje luz na całym zestawie a co za tym idzie ograniczenie pracy amora w malym zakresie ruchów kiera. Lepsze umiejscowienie jest gdy amor lezy bezposrednio na górnej półce np jak tutaj w ktm http://www.emigracing.com/ktm-950990-adv.html
Tu przykładowo rozwiazanie dla dr 650 se http://www.emigracing.com/dr650seshowa.html |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Co to za amortyzator? | duzers04 | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 24.10.2015 10:42 |
Amortyzator skrętu | ramires | Wszystko dla Afryki | 52 | 22.10.2012 23:59 |