30.03.2016, 20:12 | #1 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki
Kto co wie niech pisze. Interesuje mnie ten motocykl.
Wiem ze silnik z Dominatora , rama Xr 600 W necie wszystko i nic.. Forum domina przegladniety od deski do deski Napisał cheniek Teraz mam 14/47 ale dalej jest trochę za szybko na pierwszym biegu. Myślę, że 14/49 powinno być OK dla mnie. Czytałem, że za wielką wodą podmieniają tryba 2 i 5 biegu przy okazji rozpoławiania silnika. Dla potomnych i siebie też, jak już bede to robił zmiana biegu 2 Honda 23421-MN9-010 Oryginał 17 zębów polega na wymianie z Hondy Dominator r.88/89 16 zębów https://www.partzilla.com/index.php?p=cart Cena 40 dolców USA , 80 euro Europa zmiana biegu 5 Honda 23491-MW2-780 https://www.amazon.com/Honda-Genuine.../dp/B00TLBCG1K oryginał 21 zębów polega na wymianie na 20 zębów stosowany Honda Dominator po 90 r, honda FMFx, SLR Cena około 150 do 200 euro EU Nie exportowane modele Hondy z tym modelem do USA Występujące zębatki w necie USA - import Japan Ceny jak u nas + cło i wysyłka
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 29.01.2017 o 10:39 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko dla afrykańczyka | stopa-uć | Wszystko dla Afrykańczyka | 5 | 09.04.2012 00:33 |
Wszystko o D.I.D. | Dubel | Rama, zawieszenia, napęd | 0 | 07.05.2010 21:53 |