Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.06.2016, 15:58   #11
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Wystarczy sama blaszka bez kleju ale tak jak napisal CzarnyCzarownik walek pod blaszke musi byc podciety badz nafrezowany, z biegiem czasu i kilkukrotna zmiana zebatki blaszka sie zuyje i trzeba nowa zrobic badz dokupic. Nakretka koronkowa sie nie zuzyje tak szybko i jesli zastosowac standardowy gwint bedzie do dostania w kazdym metalowym. Warto to rozwazyc.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Uszczelniacz wałka zdawczego? Kishon Silnik, sprzęgło, skrzynia 22 23.03.2014 22:11
Zimmering wałka RD07 Kojot Silnik, sprzęgło, skrzynia 1 11.04.2013 11:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.