Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.08.2016, 18:35   #25
tom500
 
tom500's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Szczecin
Posty: 76
Motocykl: RD07
Przebieg: rosnący
tom500 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 8 godz 57 min 6 s
Domyślnie

" Gaźniki reguluj pod przelot. Jak ktoś mówi ze nie trzeba - ma wypalone gniazda po paru latach.[/QUOTE]

To jak jest w końcu z tymi przelotami, np.Huzarem
Czy to faktycznie niekorzystne dla naszych skromnych piecyków?
Trzeba specjalnie regulować gaźniki pod to?
Czy ewentualnie jak sie założy końcowego dBkillera i już nie strzela z wydechu
to jest już ok?
tom500 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
"MoToGascar 2016" - motocyklem przez Madagaskar" Sub Trochę dalej 50 09.08.2016 14:20
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". MOTOMYSZA Wszystko dla Afrykańczyka 7 29.10.2012 20:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.