29.10.2016, 02:35 | #11 |
Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 518
Motocykl: CRF1000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 15 godz 34 min 7 s
|
Poziom paliwa w R100R ma być 28mm, mierząc w zdjętej komorze od najgłębszego miejsca do lustra benzyny.
Lewe powietrze oprócz wspomnianych króćców, często dostaje się poprzez sparciałe O-ringi na osiach przepustnic, osiach mechanizmu ssania oraz uszkodzonej uszczelki pokrywy ssania. Jak sprawdzisz gaźniki, to wyreguluj zawory, manual: ssące-0,1 , wydech-0,2 praktyka s-0,08 , w-luźne 0,15 I zsynchronizuj gaźniki, warunek powodzenia to silnik tak rozgrzany aby olej miał min 90*C Wolne najlepiej 1000 (+50) Synchronizacja na wolnych - śruby na korpusach gaźników Synchronizacja na obrotach(3tys)- śruby na pancerzach linek przy gaźnikach. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. | Słodziuś | Umawianie i propozycje wyjazdów | 0 | 27.05.2014 14:20 |
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? | krzysiek_m | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 03.09.2013 23:23 |
Pali na 1 gar (wolne obroty) | Zet Johny | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 34 | 20.11.2011 00:52 |
Dwa wolne wężyki-tylko po co? | Kobra | Uklad paliwowy i wydechowy | 15 | 26.04.2011 18:23 |