Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.11.2016, 20:20   #11
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,874
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 6 dni 8 godz 28 min 57 s
Domyślnie

Nie poniosla Cie troche fantazja? Jakie czujniki zmieniaja swoja opornosc/pojemnosc pod wplywem zmian temperatury poza czujnikami temperatury?

W silnikach jakie spotkalem masz dwa istotne czujniki temperatury:

IAT - Intake Air temperature
CTS - Coolant Temperature Sensor

z OTS - Oil Temperature Sensor spotkasz sie w silnikach chlodzonych powietrzem

to chyba oczywiste, ze ze zmianami temperatury zmienia sie ich opornosc/pojemnosc - po to sa. Jaki inny czujnik wg Ciebie sie tak zachowa?

Z jakich innych czujnikow korzysta CAN?

Jakie sa zalety systemu CAN?
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 12.11.2016 o 20:44
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dusi ją na zimnym ozeh Uklad paliwowy i wydechowy 14 28.08.2016 10:32
Problem że startem tom500 Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 30.07.2015 13:53
Metaliczny strzał na zimnym KML Silnik, sprzęgło, skrzynia 19 19.09.2011 14:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.